Alev Deneyleri Film Yorumu

09:16

LABİRENT SERİSİNİ OKUMAYANLAR VE FİLMİ İZLEMEYENLER İÇİN SPOİLER İÇERİR


Evet yorum için 5 ay geciktim.
.
.
.
Favori serilerimden biri olan Labirent'in ikinci filmi Alev Deneyleri.
Bu film için aylarca gün saydım.


2014 tarihli roman uyarlaması bilimkurgu aksiyonu Labirent: Ölümcül Kaçış'ın devamı olan filmde, kapana kısıldıkları Labirent deneyinden kurtulmayı başaran gençleri bu sefer dış dünyada hiç de ummadıkları tehlikeler bekliyordur. Kıyamet sonrası bir manzarayla karşılaşan ve bir şekilde 'değerli' olduklarına inanan gençler, kendileri için hazırlanan planların ikinci aşamasına geçtiklerinden haberdar değildir. Serinin bu bölümünde Thomas ve Kayranlı dostları şimdiye kadarkien zorlu mücadelelerini vermek zorundadır: İsyan olarak bilinen gizemli ve güçlü organizasyon hakkında ipuculara ulaşmak. Filmin başrollerinde Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Nathalie Emmanuel, Aidan Gillen yer alıyor, yönetmenliğini ise Wes Ball üstleniyor.


OYUNCULAR
Üstte de yazıyor ama minik bir bahsedeyim.
Dylan O'brien 
Ne yalan söyleyeyim hayalimdeki Thomas görünümüne uysa da sevdiğim bir oyuncu değil kendisi -_-
Zaten Teen Wolf'tan tanıyorsunuz.

Thomas-Brodie Sangster
Dylan'ı ne kadar sevmiyorsam Thomas'ı da o kadar seviyorum.
Game of Thrones'dan tanırsınız.Küçük yaştan beri oyuncu.

Kaya Scodelario
Geçtiğimiz günlerde evlenen güzel oyuncumuz.
Skins'i izlemişsinizdir.Popüler bir dizi.

Ki Hong Lee

Giancarlo Esposito
Jorge'yi hiç böyle hayal etmemiştim ama olmuş mu ? Olmuş.


Kitabı okuyan  biri olarak eksikleri saymaya kalksam bitmez sanırım.Ama biraz bahsetmek gerekirse fare adamın görünüşü,filmin sonu,Jorge'nin Minho'yu tehdidi,iki farklı labirent oluşu yerine birden fazla labirent oluşu,onlara ışıl virüsü verilmemesi,Alev'de deneye gitmek yerine oraya kaçmaları,B grubu kızları,Brenda,karanlık tünel ve kafa yiyen demir top,sağ kol,cesetler,örülmeyen duvarlar vs vs falan filan.



 Sanırım sonsuza dek sürecek.

Filmde en gıcık olduğum yer Thomas dışında başka bir karakteri göremeyişimiz.Emirleri Thomas veriyor,tüm grup 'Napicez tomıs ne edicez tomıs''

Kitaptaki karakter kesinlikle bu değildi.


Delileri sevdim bu sefer.Aksiyon iyi yansıtıldı.Ancak hayranların dediği kadar yoktu.Beni o kadar da korkutmadı.

Brenda'yı kitapta da sevmezdim,filmde de pek ısınamadım.

Teresa'yı bu kadar düşman göstermelerine sinir oldum.Kızı da anlayın biraz be aaaa


 VE AMPULLU CANAVARLARI İSTİYODUM!
Filmin sonuna bakılırsa üçüncü film tamamen kitaptan farklı olacak.Zaten ikisini karıştırmış gibiler.O yüzden bence beklenti içine girmeyin.Gally'i falan da göremezsiniz.









Fragmanda biraz ısıtıp ısıtıp önümüze koymuşlar ama olsun.Bir de Jason'ın (umarım adını doğru hatırlıyorumdur) Thomas'a tarafını sorduğu kısmı filmde göremedim sanırım silmişler.






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe