Yazdan Geriye Kalanlar - Kitap

07:15

Tür: Romantik
Goodreads Puanı: 3.54 (9187 oy)
Yayınevi: Yabancı
Yayınlanma Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 480
Orijinal Adı: Summer Days & Summer Nights
"Hadi yarın bisikletle Robin Ridge'e gidelim."
"Hep beraber mi?"
Eli'ın kaşlarının arasındaki çizgi göründü. "Eh, tabii," dedi. "Sen ve ben."
Hep beraber.
Herkesin biraz çıldırmasına neden olan belki o uzun, tembel günler ya da belki de o sıcak havaydı. Neden her ne olursa olsun, yaz mevsimi aşkın tomurcuklanması için en mükemmel zamandı.

On iki tane çoksatan gençlik edebiyatı yazarının kaleme aldığı ve editörlüğünü Lola ve Komşu Çocuk ve Isla ve Mutlu Son kitaplarının uluslararası çoksatan yazarı Stephanie Perkins'in üstlendiği Yazdan Geriye Kalanlar, gölün ya da denizin kenarında yürüdüğünüz o günleri yeniden hayal etmenize neden olacak. Bu yüzden rahat koltuğunuza yerleşin; yeniden yaz gelene kadar hayal kurabileceğiniz ve âşık olabileceğiniz on iki hikâye sizleri bekliyor.

"12 popüler yazarın yer aldığı bu derleme birçok farklı türü, farklı ve hevesli anlatıcıları ve içinizi ısıtıcak birçok ânı içinde barındırıyor; bu kitabın içinde bir zamanlar âşık olmuş ya da âşık olmayı özlemiş herkese göre bir şey var."
-Publishers Weekly (Starred Review)-

"Bu kitabın bütününde tek bir yanlış nokta yok. Bütün bu büyük isimler güneşli bir gün kadar parlak bir derleme sunuyor."
-Booklist (Starred Review)-

"Hayal kırıklığına uğratmayan bir yıldızlar geçidi... İçinizi ısıtan, ruhunuza işleyen bu hikâyeler yazı özlemle anmanıza neden olacak."
-Kirkus Reviews (Starred Review)-

"Raflarda bırakılamayacak kadar değerli."
-School Library Journal (Starred Review)-

"Yazdan Geriye Kalanlar'daki hikâyeler öylesine komik, öylesine eğlendirici, öylesine etkileyici ve öylesine içinize dokunacak ki... sizi eski yaz hatıralarınıza geri götürecek." -YA Books Central
(Tanıtım Bülteninden)

"“Yeni insanlar değişiklik getirirler.”
"“Gör beni. Benim seni gördüğüm gibi gör.”
“Bunca kalabalığın içinde yalnız olmak!”
"“Şans cesurlardan yanadır.”
“Belki veda etmek yeni birisi için yer açmak demekti.”
Kapağına aldandığım ve Veronica Roth var diye koştuğum bir kitaptı Yazdan Geriye Kalanlar.Sıkıldım. Genelde kısa kısa hikayelerden oluşan kitapları severim ama sanki kısa olmaları için basit senaryolar yazılmış çok da kısa olmasın diye de senaryolar boşuna uzatılmış gibi.Beğendiklerim tabii ki oldu ama onlar da yeteri kadar akılda kalıcı değillerdi.Veronica Roth'un hikayesi film oluyormuş. Zaten sinematik bir havaya sahip olan bir tek o vardı ama onu da çok sevemedim.(Diğerlerinden fazla sevdim ama).Hepsinin yaz mevisimde geçiyor olması kitabın asıl olayı.Ben ise kışın okumayı tercih ettim.Böylece Yazdan Geriye Kalanlar olmuş oldu haha.Neyse efendim, ortalamanın altında bir kitap.

"“Biri seni bilerek bırakıp gidince kendine ne hata yaptığını sormaya başlıyorsun. Onu kaçıracak ne yaptığını.”

Görüşmek üzere!

If you want English translation, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com



You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe