Lamp Life

13:56

 

Toy Story 2 ve 4 arasında Bo Peep ve koyunlarına ne olduğunu gösteren kısa film.
                                                                Yönetmen ve Senaryo: Valerie LaPointe

OYUNCULAR
Jim Hanks - Scrubs
Ally Maki - Toy Story 4,Qo Things I Hate About You,Bones
Emily Davis
Annie Potts - Young Sheldon,Hayalet Avcıları 1-2 (2016),Toy Story serisi,The Fosters,Law & Order,Çirkin Betty,Young & Hungry

Tom Hanks yerine Jim Hanks şoku...İzlerken fark etmedim bile...Öhöm öhöm,ah çilekeş Bo.Neyse ki durdun durdun turnayı gözünden vurdun.En güzeli özgürlük değil mi :) Disney'in Toy Story'nin ekmeğini yemeye devam edeceğini biliyordum ancak bunlar beni tatmin etmiyor.Keşke kısa film değil de Cars toons tadında bir mini seri yapılsaydı Bo Peep'e (ki özellikle son filmden sonra kendisinin pek hayranı olamıyorum).Bo "karakterinin" nasıl oluştuğunu anlatıyor bir nevi.Tuttuğunu kopan birine nasıl dönüştüğünü... 10 dakikadan kısa olan bu filmi eminim bilmeyen Toy Story sevenler vardır.Birazcık da bu sebeple blogda ayrıca yer veriyorum kendisine.Koşun,izleyin.Pek tatlı,yer yer üzücü,çoğu zaman heyecanlı.

Görüşmek üzere!

If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com







You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe