Hedefim Sensin

08:18

 

Hedefim Sensin, çiğ köfte satarak geçimini sağlayan Zekeriya Taştan’ın hikayesini konu ediyor. Genç bir adam olan Zekeriya Taştan, İstanbul sokaklarında çiğ köfte satarak geçimini sağlar. Oldukça geveze bir adam olan Zekeriya’nın başına ne gelirse çenesinden gelir. Bir gün konuşmaması gereken bir yerde ve zamanda yine kendisini tutamaz. Ama bu sefer başına büyük bir dert alır ve İstanbul’u terk etmek zorunda kalır. Artık onun yeni yuvası ilk defa ayak bastığı Gökçeada olur. Burası Zekeriya’nın hayatı için adeta bir dönüm noktası olur. Gökçeada’ya gelmesi ile hayatı değişen sadece Zekeriya değildir. Onun gelişi ile birlikte Hafize’nin, Leyla’nın ve Yarım Hasan’ın hayatı da bambaşka bir hal alır. 


Yönetmen: Kıvanç Baruönü (Arif  V 216,Görümce,Kocan Kadar Konuş (2015,2016),Patron Mutlu Son İstiyor)
Senaryo: Ata Demirer (Eyyvah Eyvah serisi, Niyazi Gül Dörtnala, Berlin Kaplanı, Avrupa Yakası, Tatlı Hayat, Osmanlı Cumhuriyeti, Organize İşler Sazan Sarmalı, Neredesin Firuze?, Vizontele Tuuba) * ben bu filmlerde kendisini pek hatırlamıyorum ama Google'ın yalancısıyız diyelim.
Tarık Ünlüoğlu - Bana Masal Anlatma, Sümela'nın Şifresi Temel, Berlin Kaplanı
Ata Demirer - Eyyvah Eyvah serisi, Niyazi Gül Dörtnala, Berlin Kaplanı, Avrupa Yakası, Tatlı Hayat, Osmanlı Cumhuriyeti, Organize İşler Sazan Sarmalı, Neredesin Firuze?, Vizontele Tuuba
Gonca Vuslateri - Bizans Oyunları, Yalan Dünya, Anne, Düğüm Salonu, Ruhsar, Küçük Sırlar, Canım Ailem, Kaybedenler Kulübü, Aliye
Zeynep Alkan 
İlker Aksum - 7. Koğuştaki Mucize, Ramo, Yabancı Damat, Azizler, Canım Ailem, Mehmetçik Kutulamare, olacak O Kadar, Poyraz Karayel, Diriliş Ertuğrul
Hande Dane - Benim Annem Bir Melek, Eyyvah Eyvah serisi, Organize İşler
Demet Akbağ - Eyyvah Eyvah serisi, Hükümet Kadın serisi, Nadide Hayat, Bir Demet Tiyatro, 9 Kere Leyla, Vizontele, Çok Aramızda, Görevimiz Tatil, Sen Hiç Ateşböceği Gördün Mü? (1999), Niyazi Gül Dörtnala, Organize İşler, Neredesin Firuze?, Otogargara, Bana Bir Şeyhler Oluyor, O... Çocukları, Fırıldak Ailesi, Bir Baba Hindu
Erkan Can - Mahallenin Muhtarları, Kara Para Aşk, Patron Mutlu Son İstiyor, Dudullu Postası, Kafalar Karışık, Müslüm, Babamın Ceketi, Aşk Tesadüfleri Sever 2, Vizontele, 7 Kocalı Hürmüz
Fatih Ayhan - No 309, Elif, Kalbim Seni Seçti
Türk filmlerine karşı ön yargılı olmamaya çalışıyorum çünkü izleyip de sevdiğim çok az olmuştur. Yine de, Cem Yılmaz, Ata Demirer ve Tolga Çevik üçlüsünün filmlerinden çok umutlu oluyorum (Tamam itiraf ediyorum Cem Yılmaz değil, çünkü hayatım boyunca kendisine çok nadir gülmüşümdür...).Hedefim Sensin'i de ne yazık ki değişik ve heyecan verici bulmadım. Bir akşam üzeri televizyonda verilse izlemeyi düşünebileceğiniz filmlerden. Büyük ihtimalle de izlemişsinizdir zaten. Ama oyuncular gayet başarılıydı. Ben sanırım Osmanlı Cumhuriyeti'ni izleyeceğim ya...En azından enteresan bir konsepti var.
Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com














You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe