Olivia Holt-Olivia Albüm Yorumu

01:31

Olivia Holt isimli Disney kızımız yeni bir albüm çıkarmış.
Sadece 5 şarkıdan oluşuyor.
Şimdi bir göz atalım.


1-Phoenix


Ben çok basit buldum.Mesleği şarkıcılık değil.Bu yüzden pek şaşırmadım.Hem daha ilk albümü umarım ileride daha güzel şarkılar yapabilir.Şarkıya dönersek nakarat bir tık güzel ama cık dinlenmez. 3/10

2-Thin Air


Bu şarkı sesini daha çok öne çıkarmış ama Phoenix'e göre daha az beğendim.Arkaplan güzel sadece.
1/10

3-In The Dark



Soundtrack olsa olurmuş.Güzel denilebilir. ''In the dark a-a-a-a'' kısmını sevemedim.
5/10

4-What You Love


İnanılmaz sıkıcı bir şarkı :(
1/10


5-History


Tüm şarkılar ritim ve söyleyiş olarak çok benziyor.Sürekli aynı sözler tekrar ediliyor ama bu şarkı da çoğuna göre daha iyi. 4/10

Yıldızımız In The Dark oldu.Ancak onu da pek dinleyeceğimi sanmıyorum.

Albüme puanım 2.80/10

Maalesef kötüydü.Üzgünüm Olivia olmamış.İleriki albümlerinde başarılar dilerim...


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe