Frozen - Film

03:34

FAN ARTLAR SPOILER İÇERİYOR
Ah Disney!Elinin değdiği ve güzel olmayan bir şey olabilir mi bilemiyorum...Merhabalar efendim.Modern prenseslerimiz Anna ve Elsa'yla tanışmam bana neler hissettirdi?Bakalım...


Ülke, Karlar Kraliçesinin laneti sonrasında ömür boyu sürecek bir kış mevsimine mahkum edilmiştir. Bir inanca göre, bir krallığı sonsuza dek kar yağışına mahkum edince korkusuz ve iyimser Anna, cesur dağ adamı Kristoff ve onun sağ kolu olan ren geyiği Sven ile işbirliği yapıp kız kardeşi Kar Kraliçesi Elsa’yı bulmak ve buz büyüsünü bozmak için uzun bir yolculuğa çıkar. Bu krallıkta yaşamakta olan maceracı ve iyi kalpli Anna, Karlar Kraliçesi”ni bulup laneti sona erdirmesini sağlayarak, şehrinde yaşayan insanları eski güzel günlerine döndürmeye karar verir. Görünürde basit olan bu plan, izbe dağdaki yolculuk ilerledikçe zorlaşmaya başlar. Mitolojik yaratıklar ve ürkütücü büyüler eşliğinde süren yolculuğun her dönemecinde ayrı bir tehlike ortaya çıkar. Yolculuğun asıl zor yanı ise zamanla yarışıyor oldukları gerçeğidir.

İşin arka planı bu yazan konudan biraz farklı.
Seslendirenler:
Ben bu sefer dublaj izlemedim o yüzden yazma gereği duydum.
Idina Menzel (Glee)  Eva Bella (Çılgın Hırsız 2)Spencer Lacey Ganus ( Neşeli Ayaklar ve Buz Devri 2) (neden 3 kişi Elsa'yı seslendirdi tam emin değilim ama sanırım şarkı söyleyenler ve çocukluğu)
Kristen Bell (Gossip Girl) Livvy Stubenrauch 
Josh Gad (Güzel ve Çirkin,Angry Birds,Pixels)
Jonathan Groff (Glee)


Öncelikle filmi bir çocuk filmi gibi düşünmeden izlemek gerekiyor.Eğer çok daha küçük yaştayken izleseydim elbiselerin sarayın güzelliğine bakar "ayy aşk" falan diyebilirdim.Müzikal tarzı filmlerde biraz sıkılıyorum ama bu harikaydı.Özellikle "let it goo let it goo"Kandırılan bir genç kız,dışlanan bir karakter,iyi kalpler ve kötü kalpler...Elsa daha çok ön plandaydı ve doğaldır ki daha çok seviliyor.Buna rağmen ben Anna'ya da bayıldım.Karakterler çok çok tatlıydı.Yazıyı bitiremeden sevgiden öleceğim galiba.Sizi fan artlarla baş başa bırakıyorum.Filmin müziğini Pentatonix'den dinlemenizi de tavsiye ederim bu arada.

"Some people are worth melting for."
Görüşmek üzere.

If you want English translation add comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe