Godless - Dizi

03:03

Thomas Brodie Sangster'a olan aşkımın kabardığı sıralarda mini bir Netflix dizisinde oynadığını fark ettim ve "yeter artık izliyorum ulan" diye tıkladım üstüne.Western pek sevmezdim açıkçası.Daha doğrusu pek denememiştim.Ama şu an bayıldım diyebilirim ki Westworld ile tanışmamı sağlayan etken de bu dizi oldu.
Diziyi bitirmeyenler için spoiler içerebilir ya bilmiyorum tam ne yazacağımı.
Konusunu anlatmayacağım zaten ben de bilmeyerek başladım.

Lemony Snicket gibi gireceğim olaya: bu eğlenebileceğiniz bir dizi değil yani niyetiniz buysa ı-ıh.
Peki neler barındırıyor?
Cidden duygularım çok karışık bu konuda.Güçlü kadın karakterler görmek istiyorsanız,evet.Ama mantıksız davrananlarda eksik olmuyor.Çıkarcılar ve hainler gani gani.Bir kaç sahne içeriyor, hani sınıfa açacaksanız ailenizle izleyecekseniz falan aklınızda olsun.Sonunda beni ağlatmayı başarabildi ve "ağlatan mektuplar koleksiyonu"ma yeni bir mektup eklemiş oldum bu diziyle.
Scott Frank (Wolverine) tarafından yazılıp yönetilmiş ve yapım bünyesinde Steven Soderbergh'i (Ocean's Eleven) de bulunduruyor.1880'li yıllarda geçen bir senaryosu var.Godless'imiz de Marslı ve Yandaş'tan tanıdığımız Jeff Daniels .

Muazzam ya.
Roy Goode zaten favori karakterlerimden biri.

Dizide en çok etkilendiğim sahnelerden biri,madene bakıp duran insanların olduğu final sahnesiydi.
Bıyıklar da hiç yakışmamış.
Çok sevdiğim şeylerden bahsederken genelde çok açıklayıcı olamıyorum.Muhteşemdi.İzlemenizi tavsiye ederim.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Bloguma reklam vermekle ilgileniyorsanız kcecem@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.
If you want English translation add comment

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe