Stranger Things - Dizi (3.Sezon)

03:18

Yaz mevsimi yeni imkanlar ve yeni romantizm getiriyor. Dustin’in kurduğu dev amatör telsiz sistemi bir Rus yayınını aldıktan sonra işler değişmeye başlayacak ve Will bir şeylerin yanlış gittiğinin farkına varacak… 
-Filmakinesi.net

Oyuncular aynı şekilde devam.Tabii ki eklemeler ve çıkarmalar var ama kemik kadro aynı.Gerisini de şimdi yazmak istemiyorum çünkü kendiniz görseniz daha zevkli olur.
Bu sezon benim favori sezonum olmadı ama uzun zaman deli gibi beklemiştim üçüncü sezonu.Yayınlanmadan önce yapımcılar çok kanlı ve iğrenç olacağını söyleyip beklentilerimi bir garipleştirmişti.Hiç de öyle değildi.Efektler kaliteliydi ve gerçekçiydi.Bana genel olarak Stranger Things sezonları çok kısa geliyor,tadı damağımda kalıyor.Çouklar büyüdükleri için sezonları ardarda çekseler de olaylar hemen ikinci sezondakierin arkasın gelmiyor.Bu da hem bizi ikna ediyor hem de karakterlerin “eheheh eskiden uzaylılar falan vardı hatırlıyor musun?” havasına girmesine sebep oluyor.Sonu izleyenleri şok etse de (banyoya kapanıp ağladığım detayını şuraya iliştireyim) dördüncü sezondan gelen bir sneak peek hepimizi rahatlattı.Coronavirüs olmasaydı belki de 3-4 aya sezon ellerimizdeydi ama olsun.Şu an keyifler pek yerinde değil zaten.Olacakları sabırsızlıkla bekliyorum.
"I'm ten you bald bastard!"

Görüşmek üzere!



If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe