Victorious - Dizi

13:52

Dizi şarkıcı olmaya hevesli olan, Victoria Justice'in canlandırdığı Tori Vega etrafında dönmektedir. Tori, Hollywood Arts adındaki bir sahne sanatları lisesine gitmektedir.

OYUNCULAR
Victoria Justice - Zoey 101, Eye Candy,No Kiss List,Justin Bieber : Never Say Never
Elizabeth Gillies - Dynasty ,Winx Club
Ariana Grande - Ariana'yı zaten tanıyorsunuz.Nerelerde yer almış bakalım : Sam & Cat,Scream Queens,Winx Club
Daniella Monet - Zoey 101, iCarly,Baby Daddy
Leon Thomas III 
Matt Bennett - Nedimeler,Ben Earl ve Ölen Kız
Avan Jogia - Doğruluk Mu Cesaret Mi?


Beynimi kullanmadan kardeşimle izleyebileceğim bir dizi ararken Sam & Cat açıverdim ve bayıldık! Özellikle de Cat'in gerizekalı olmasına hahaa.O yüzden bu karakteri daha fazla izlemeliyim dedim ve açtım Victorious'ı.Gerçekten harikaydı ve esprileri anlamak için beynimi kullanmak zorunda kaldım .ÇOK FAZLA kullanmak zorunda kaldım ki bu bence süperdi.O kadar iyi detaylar vardı ki sırf bu detaylar için bir Vikipedi sayfası açılmıştı.Oradan okudukça "vaaaauuuv" demekten kendimi alamadım.Dan Schneider iğrenç biri ve bu kadar zeki bir yapım elinden çıktığı için kendsinden ekstra nefret ediyorum.Bu arada fvori karakterim :Jade...Dynasty'e başlama sebebim.Harika bir yüz,yetenek,ses her şey var...Çocuksu diyip geçmeyin ve bence izleyin Victorious'ı.

"You hate me now?"
"No, I just want something bad to happen to you."

Görüşmek üzere!




If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe