The DUFF Film Yorumu

11:19


sıkıntıdan ne yapacağını şaşırmış ben: Gençlik filmi önerir misiniz?
x kişisi:The DUFF
sıkıntıdan ne yapacağını şaşırmış ben: hmm iyi izliyim
E saf ! Beni tanıyanlar bilir kitabını okumadan filmi izlememe hastalığım vardır.Ee ama ben nereden bileyim kitap olduğunu.Bir de filmi izledikten bir ay sonra Pegasus sen Türkçe'ye çevir! Olsunduuu. Ecem de izleyip okur, kendini ''Yaa zaten filmle kitap alakasızmış'' diyip avutur...
Neyse,madem izledik.Yorumunu yapmak görevimiz.



Lise son sınıfa geçmiş Bianca güzelliğe çok önem vermeyen sıradan bir kızdır. Dış görünüşe çok önem vermeyen Bianca kendini çok güzel bulmasa bile görüntüsünden memnundur. Fakat daha sonra, liseli arkadaşları tarafından arkasından kilolu ve çirkin lakabı taktıklarını öğrenir. Okul hayatının son senesini yaşayan Bianca insanların kendisine yakıştırdıkları bu bakış açısını bir an önce değiştirmelidir. Vereceği bu mücadelede en büyük rakibi ise okulun en güzel kızlarından biri olan Madison ile olacaktır



OYUNCULAAAR

Bella Thorne (Haydi Çalkala/Frenemies)
Mae Whitman
Robbie Amell (The Flash)
Bianca A.Santos (Ölüm Alfabesi)
Skyler Samuels





Klişeydi.Kötü müydü? Hayır. Eğlendirdi mi? Evet.Çerezlikti.Zaten izlemeden önce çok beklentiye giremiyorsunuz.Sonuçta lise filmi.Bir aksiyon,bilim-kurgudan aldığınız zevki alamazsınız tabii.Ne yazık ki türü komedi olmasına rağmen pek güldürmedi.Bir de eklemek istiyorum ne kadar gıcık bir karakter olsa da Wesley gibi bir arkadaş hepimize lazım. ''arkadaş"


ACI GERÇEK: THE DUFF OLDUĞUMU FARK ETTİM!












You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe