Sonsuz Deniz Kitap Yorumu

06:03

Selam!5.Dalga'yı okuduktan sonra Sonsuz Deniz ile devam edeceğimi söylemiştim.5.Dalga yorumum için tık tık .


Tür: Distopya  Bilimkurgu-Fantastik
Goodreads Puanı: 4.05  (44.320 oy)
Orijinal Adı: The Infinite Sea
Yayınevi:Pegasus Yayınları
Çeviri: Uğur Emre Yürük
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 360

Ülkemizde 11 Mart'ta yayınlanacak 5.Dalga filminin oyuncuları (Cassie ve Ben)

Her kim ki dayanır, mutlaka kazanır. 


Önce 
Onlara güvenilmeyeceğini kanıtladılar. 
Sonra 
Birbirimize güvenmememiz gerektiğini gösterdiler. 
Şimdi 
Kendimize bile güvenemeyeceğimizi öğretiyorlar.


"Nabız hızlandıran bir macera, şairane bir anlatım ve akıl almaz şaşırtmacalar…" 
-The New York Times, Book Review-

"Üçlemenin mükemmel başlangıcından sonra çok çarpıcı bir devam hikâyesi." 
-USA Today-

"5. Dalga'nın bu yürek burkan devam kitabında maceranın hızı ve şiddeti artıyor." 
-Publishers Weekly-

"Hassas bünyelerin dayanamayacağı kadar nefes kesici bir hayatta kalma hikâyesi… Yancey'nin üslubu yine kusursuz; her paragraf hayal gücü, fikir ve duyguyla yüklü." 
-Booklist-

"Yancey'nin duygusal üslubu ve maceraseverleri tatmin eden sürükleyici öyküsü sayesinde okuyucular serinin bağımlısı olacak." 
-School Library Journal-
(Tanıtım Bülteninden)
Mesele yalanların karşı konamayacak kadar güzel olması değildir. Bunun sebebi gerçeklerin her zaman yüzleşemeyeceğiniz kadar çirkin olmasıdır. 


Kitap serinin ikinci kitabı olduğu için üstüne söylenebilecek fazla söz yok.
Team Ben olmaya devam ediyorum.Hileci ile bir sorunum yok.Takımın tamamını seviyorum.


Gerçeklerin sizi ne zaman bulacağını asla bilemezsiniz. Zamanını siz seçemezsiniz, o sizi seçer.


Onları korkuyla yenemezdiniz. Korku, inanç, umut hatta sevgi de bir işe yaramazdı. Yalnızca öfke sonuç verirdi.

*
Bazen kendini yanlış yerde, yanlış zamanda bulursun ve gerçekleşen olaylar hiç kimsenin suçu olmaz.
Birinci kitapta yürüttüğüm tahminlerin hiçbirinin doğru olmadığını fark ettim.Bu soruların cevaplarına da Hileci karakterimizle kavuştuk.Bir de Jilet var.
Onu da seviyorum.Karakterler öyle bir durumda bile yine mziahlarından ödün vermedi,anlamlı düşündüren cümlelerle karşımıza geldiler.Hepsi çok güçlü ve savaşıyorlar.Finalin nasıl olacağını çok merak ediyorum.Yerimde duramıyorum resmen.Sanırım Haziran gibi bizle buluşacak kendisi.Pegasus'a sordum ama bir yanıt alamadım :( Kitap ilki kadar aksiyon doluydu, ama çok kısa geldi bana :( Umarım The Last Star beni bu konuda tatmin eder.


FAVORİ SERİLERİM ARASINDA LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN OKUYUN
ve son kitabı lütfen lütfen lütfen çıkarın......

Kaybettiğimiz şeylere takılıp kalmak, asla var olamayacak şeyleri ummakla aynı kapıya çıkıyordu. İki yol da sonu hüsran olan bir çıkmaza varıyordu.


Her şey birbiriyle bağlantılıydı. Ötekiler bunu çözmüştü hatta hepimizden çok daha iyi anlamıştı. Umut olmadan inanç, inanç olmadan da umut olmazdı. Güven olmadan sevgi, sevgi olmadan güven olmazdı. İçinden bir tanesini çekerseniz insanlığın iskambil kağıtlarından kulesi yerle bir olurdu
*
Ölümün gözlerinin içine baktığınızda gözlerini ilk kırpan ölüm olursa hiçbir şey sizin için imkansız değildir



Son olarak fragman

Bu arada yarın tatile çıkıyorum,bir süre yorum giremeyeceğim :)

Puanım:
♥♥♥♥♥






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe