How I Met Your Mother Dizi Yorumu

02:35


Geçen yaz  diziyi bitirmiştim.Son sezonuna kadar favori dizilerimdendi.Aslında hala öyle ama son sezonu artık baştan mı savmışlar ne yapmışlar bilemiyorum.


DİZİYİ BİTİRMEYENLER İÇİN SPOILER 

Konusunu pek mantıklı bulmasam da -Ted'in sürekli bir kadın arayışında olması- eğlendiren bir dizi olduğunu düşünüyorum.Özellikle de Barney KARAKTERİ (Neil Patick Harris) sevdiğim oyunculardan.Yeri geldiğinde ağlatan,bol bol da güldüren bir karakter olarak karşımıza çıktı.
kaynak we heart it @cute_but_crazy

Dizinin müptelaları olarak en çok final bölümünden şikayetçiyiz.İzlediyseniz bilirsiniz.Başından beri Barney-Robin ilişkisini destekledim.Son sezon düğünlerinin hazırlığından başladı ve bölümlerce devam etti.Bu tamam.Ama son bölümde ''Evlendik-ayrıldık-Barney'nin çocuğu oldu-ölen öldü kalan kaldı"

kaynak we heart it @ariadnaitzel88
Arada bir sandcastles in the sand ve let's go to the mall dinlemeyi seviyorum.
Robin Sparkles'ı seviyorum.(Robin'in en masum hali)

Yine de dizinin gidişatı için senaristlerin zekasına laf edemiyorum ama dokuz sene boyunca HIMYM takip ediyorsanız Allah sabır versin valla büyük acı.




"Son kez iyi seyirler" yazısını görünce beni bir hüzün kapladı tabii ki .
Dizinin başından beri ''anne''yi arıyorduk ve ben gerçekten sonunda karşımıza çıkacak mutlu mesut yaşayacaklar sanmıştım.Ama yook !
"anne"yi öldürdüler arkadaşlar.
Bildiğin öldürdüler.
Çocuklar da durur mu?
Robono sovoyorson got ortok ononlo ol bobo
Dile kolay dokuz sene boyunca anneyi bekliyoruz ve iki bölüm sonunda rahmeti olduğu ortaya çıkıyor.
Ted'e de bir çift lafım var.''anne''yi sadece çocuk doğurması için kullanmış sanırım.
(Sürekli anne diyorum çünkü ismini hatırlamıyorum.O kadar önemli bir yerde düşünün.Tracy gibi bir şeydi sanırım)


Robin-Barney.
Onları da öldürdüler.
Evet.
Barney'mizin kim olduğu belirsiz birinden bir çocuğu oldu.
Robin de gitti.
Yirmiden fazla bölüm süren bir düğün izliyoruz ve boşanıyorlar.

kaynak we heart it @oppsbiia

Marshmallow-Lilypad
Neyse ki en sevdiğim çifte dokunmamışlar.
Gerçekten ikisine bayılıyorum.
Marshall'ın sadık oluşu falan harika.En sevdiğim karakterdir bu dizide.
Onlar üç çocuğuyla mutlu mutlu yaşıyorlar.

kaynak we heart it @catasqui
"Sadece kendin ol ve güzel bir şey söyle."
"Hangisi?İkisini aynı anda yapamam."

İşte böyle..
Neticede bir acı yaşatmadıkça dizilerin, filmlerin ve kitapların akılda kalıcılığı olmuyor.
Eee How I Met Your Mother da benim kalbimde bir yaradır işte.
kaynak we heart it @AliCat14


BU YAZIYI YAZARKEN AĞLAYACAKTIM.GİDİP FİNAL BÖLÜMÜNÜ TEKRAR İZLEYEYİM.








You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe