Cinder Kitap Yorumu

07:45

Serinin Goodreads puanları beni şaşırtmıştı.Konusunu inceleyince gerçekten hoşuma gitti.Masalların tekrar kurgulanmasını seviyorum.Hatta Once Upon a Time'a başlamıştım(devam edemedim o ayrı mesele).
Gelecekte bile, hikâye "bir varmış bir yokmuş" diye başlıyor… İnsanlarla androidlerin yan yana dolaştığı Yeni Pekin'e hoş geldiniz. Her ne kadar birlikte yaşamayı başarsalar da türlerin dostluğu sanıldığı kadar kolay değil. Ölümcül bir veba insan nüfusunu tehdit ediyor. Ay İnsanları, Dünya'yı uzaydan izleyerek doğru zamanı kolluyor. Kimse Dünya'nın kaderinin tek bir kıza bağlı olduğunun farkında bile değil…

Becerikli bir mekanik ustası olan Cinder, herkesten saklasa da aslında bir sayborg. Üvey annesinin hakaretleri yetmezmiş gibi şimdi bir de üvey kardeşinin hastalanmasından sorumlu tutuluyor. Yakışıklı Prens Kai'in hayatına girmesiyle birlikte, Cinder birden kendini gezegenler arası bir anlaşmazlığın ortasında buluveriyor. Sorumluluk ve özgürlük, sadakat ve ihanet arasında kalan Cinder, Dünya'nın geleceğini koruma altına almak için önce kendi geçmişinin sırlarını açığa çıkarmak zorunda... Yeniden kurgulanmış bu masalda Külkedisi ile tekrar tanışmaya ne dersiniz?

Marissa Meyer, Washington'ın Tacoma kasabasında doğup büyüdü. Henüz küçük bir çocukken kitaplara âşık olan Marissa, ergenlik yıllarından beri gençlik edebiyatı üzerine çalışıyor. Peri masallarına da büyük bir sevgi besleyen Marissa, gençlik günlerinden beri bu masalları yeniden kurguluyor ve bu tutkusundan da vazgeçecek gibi görünmüyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Kaynak: D&R


Kaynak we heart it @ellezner

Tür: Fantastik-Bilim Kurgu-Romantik
Goodreads Puanı: 4.14 (270.608oy)
Orijinal Adı: Cinder
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çeviri: Deniz Arı
Basım Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 312

kaynak we heart it @Mynameisshutup

Yazarın kurguladığı dünyaya bayıldım.Tamamiyle yüksek zeka ürünü.Hepimizin bildiği Külkedisi'nin mekanik ustası olma fikri?Harika.Bilim kurgu ve distopik dünyaların ilgimi çektiğini söylemiştim.Yazar iki türden de bir parçayı başarılı  şekilde kitabın içine katmış.Kitaba başlarken bir beklentim yoktu.Haliyle hayal kırıklığı da yaşamadım.Keşke dediğim tek yönü Kai.Bu kadar saf olmasını biraz garipsedim.Şu anda Scarlet'i okuyorum.Sanırım o da fark etti kendisinin ne kadar saf olduğunu.Kurguyla ilgili daha fazla bilgi vermeyeyim ama kitabı okumanızı tavsiye ediyorum.Hatta arkadaşıma da tavsiye ettim şu anda okuyor.Bayıldığını söyledi.Ben de beğeneceğinizi düşünüyorum.Şahsen benim favorilerim arasına girdi.


Artemis Yayınları şu anda  ara kitap Levana'nın (Fairest) hazırlığını yapıyor.Geçtiğimiz günlerde Instagram hesabından kapak seçiminde takipçilerden yardım istedi.
Serinin diğer kitapları:
Scarlet
Cress
Levana
Winter (Daha kitap çıkmadı ama umarım bu isimle çıkarırlar)

kaynak we heart it @smileitsawesome

we heart it @ana_garza_27

we heart it @lunarqueens


Puanım:
 ♥♥♥♥♥ 





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe