Alışveriş

12:23

Merhaba!
Alışveriş başlığıyla yazdığım bu yazı aslında aldığım ürünler hakkında bilgilendirme gibi bir şey olacak.Daha güzel fotoğraflarla karşınıza çıkmak isterdim ama ne yazık ki imkanlarım bu ölçüde.O yüzden hepinizden şimdiden özür diliyorum.

Hiç görmek istemediğiniz bir görüntü biliyorum *hunharca bir gülüş*
Ama YGS yaklaştı.Sıradaki YGS adayı ben olacağım ve sonrasında da LYS gelecek.9 ve 10 hakkında hiçbir şey bilmesem de 11.sınıfı sıkı tutmak istedim. (Beceremedi)

İlk olarak fiziğim berbat ve hocamız bu kitabı bize önerdi.Soru sayısını pek yeterli bulmasam da konunun çokluğuna veriyorum onu da.Cidden bu öğrencileri ne sanıyorlar ki.
Neyse.Bu kitabı İşler Kitabevi'nin internet sitesinden biraz pahalıya aldım -_- Sanırım kargoyla birlikte 28 lira gibi bir fiyata geldi.

Dil ve anlatım yine hocamızın önerisi.Esen yayınları, Kadıköy'den bir kırtasiyeden aldım ama fiyatını pek hatırlamıyorum.Yine de ucuza bulabilirsiniz bence.

Matematik Üç Dört Beş.Bu kitabın ''Allah hayrını versin'' arkadaşlar.25 lira toptan aldığımız için.Soru bankası ile birlikte geldi.Ama o sonradan geldiği için sanırım başka bir postta paylaşacağım.

Apotemi matematik fasikülü de 10 lira.Yine Kadıköy'den bir kırtasiyeden.İçinde tam LYS'lik sorular var.Beni öldürüyor.

ŞİMDİ GELDİK GÜZEL KISIMLARA
Katy Perry'i ne kadar çok sevdiğimi bilirsiniz.Bilmeseniz de öğrenmiş oldunuz *^*
Teenage Dream en sevdiğim albüm ve zar zor buldum.En sonunda siteye eklendiği haberini aldım.
D&R'ın internet sitesinden 30 lira
Umarım One of the Boys'u da bulurum.

İçi de bu şekilde.
Üç ve Kafes yine D&R'ın sitesinden.
Üç 20 lira Kafes de 16 lira olması lazım.

Kafesi imzalattığımı söylemiştim. tık tık 
veeee okudum da.
Yakında yorumunu girerim.

Üç'ün yan tarafları bu şekilde.
Kitaplıkta duruşunu çok seviyorum ♥-♥

Şimdilik bu kadar.
Umarım alışveriş postlarımdan memnun kalırsınız.






You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe