Big Hero 6 - Film

05:20

Bu post çok büyük zorluklarla yabancı bir cihazdan yazılmıştır ahahahha.

Uzun zamandır film izlemiyor,dolayısıyla yazı da girmiyordum.
Televizyonda tesadüfen  karşılaştığım bir filmdi Big Hero 6.



Hiro Hamada üstün zekasının yanında özel bir robot tasarımcısıdır, ancak kötü kişilerin oluşturduğu suç çetesinin tam merkezinde birden bire kendini bulur. İleri teknolojiye sahip özel bir cihaz ile San Fransokyo şehrini yıkmaya başlayan kötü adamları durdurabilmek için yakın dostlarını bir araya toplayarak büyük bir işe girişeceklerdir. Bu mücadelede tüm kahraman dostlar bir araya gelecek ve el birliğiyle kötülüğe karşı mücadele edeceklerdir. Bu 6 kahramandan kısaca bahsetmek gerekirse, özel güçlerinin farkına varan robot ustası Hiro Hamada’yı, Hiro’ya yardım etmek için sürekli çabalayan kardeşi Tadashi’yi, iki kardeşe çok benzeyen, ve sürekli macera peşinde koşan arkadaşları GoGo Tamaga’yı, düzenli ve tatlı Wasabi No-Ginger’ı, kimya konusunda kendini geliştiren Honey Lemon’ı ve fanatik Fred’den hep birlikte el ele vereceklerdir..

Animasyonlarda dublaj izlemek bir nebze kabul edebileceğim bir durum.Bu yüzden orijinal seslendirme hakkında bir yorumum yok.

Ben The Incredibles 2 çıksın diye aylardır ağlarken bu filmi izledim ve artık animasyonlardan eskisi kadar etkilenmediğimi fark ettim.Belki de filmden kaynaklıydı çok da emin değilim.Animasyonlara hayran bir insandım.

İzlemeden önce de Baymax'ı tanıyordum ve gerçekten neden bu kadar sevildiğini anlamış oldum.Çoğu sahnesinde güldüren bu animasyon arada kalbinizi ezip geçebilecek sahnelere de sahip.Benim gibi duygusallığı kitap ve filmlerde geçerli olan biriyseniz yaşınız ne olursa olsun o sahnelere üzülürsünüz.Gidişatı tahmin edilmesi kolay (şaşırmadım) ancak keyifle izlenebilecek bir animasyondu.

Son olarak Fall Out Boy'un filme yaptığı ''Immortals'' şarkısına bayıldığımı söylemek istiyorum.Bence bir dinleyin.Görüşmek üzere!



You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe