Dinozorların Günü - Kitap

05:00

Goodreads Puanı: 2.93 (14 oy)
Orijinal Adı: A Day With The Dinosaurs
Yayınevi: Doğan Kitap
Basım Yılı: 1988
Sayfa Sayısı: 53

Bu kitapla ilgili bir bilgi pek yok ve çoğunuzun da bu kitabı bileceğini düşünmüyorum.Şahane Hatalar tarzı bir çocuk kitabı.Choose Your Own Adventure yani Kendi Maceranı Seç serisinden çıkmış.Serinin diğer kitapları Türkçe olarak var mı tam emin değilim.Kendi seçimlerimizle bize farklı yollar ve sonlar sunan kitapları çok seviyorum ancak 53 sayfalık bir kitap bir de sayfaları atlayınca bir 5 dakika -5 dakika bile değil- içerisinde bitiveriyor.Okumaya yeni başlayanlar için iyi bir seçenek olabilir ☺ ama size tavsiyem benim gibi yapmayın ve evde bulduğunuz her kitabı okumayın.Yine de sahibi çıkmadı "vay efendim bu neymiş" diyip kitaplığıma da eklemiş oldum.Olsun.Dinozorları seviyorum.
Görüşmek üzere!

You Might Also Like

2 comments

  1. Merhaba, benzer tarzda yazdığım Türkçe kitap var. Küçük bir kısmında dinazorlardan da bahsediyor. İsterseniz okuyabilirsiniz. Adı Hayvanat Bahçesi Macerası. IOS ve Android platformlarında mevcut. Linkleri: IOS: https://itunes.apple.com/tr/app/hayvanat-bah%C3%A7esi-maceras%C4%B1/id1251701932?l=tr&mt=8 Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ionicframework.coon866068&hl=tr

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe