Kirpi Sonic

01:07

 

Kirpi Sonic, peşine düşen yetkililerden kurtulup, şeytani doktorun elinde bulunan yüzükleri geri almaya çalışan Sonic'in hikayesini konu ediyor. Hükümet, insan biçiminde bir kirpi olan Sonic’i yakalamak için peşine düşer. Devlet görevlileri her yerde Sonic’i aramaya başlar. Sonic ise bu sırada şeytani Dr Eggman’ın ele geçirdiği yüzükleri geri almaya çalışmaktadır. Küçük bir kasaba olan Green Hills’in şerifi Tom Wachowski, Sonic’in peşine düşen hükümet yetkililerinden kaçmayı başarıp, doktordan yüzükleri geri alabilmesi için yardım etmeye karar verir. Ancak bu sandığı kadar kolay olmayacaktır.
Yönetmen: Jeff Fowler
Senaryo: Naoto Ohshima,Josh Miller,Patrick Casey,Oren Uziel (Liseli Polisler 2)
OYUNCULAR
Ben Schwartz-Parks and Recreation
James Marsden-
Jim Carrey-Maske,Aman Tanrım!,Liar Liar,Grinch,Truman Show,Sil Baştan,Yes Man,Talihsiz Serüvenler Dizisi (2004),Babamın Penguenleri,Yeni Yıl Şarkısı,Horton
Tika Sumpter
Adam Pally-Iron Man 3,Dog Days
Neal McDonough-Kaptan Amerika (2011),Umutsuz Evkadınları,Arrow,The 100,Van Helsing
Lee Majdoub-Karanlığın Elli Tonu,Karanlıklar Ülkesi (2012)
Natasha Rothwell-Wonder Woman 2, Love Simon
Neal H.Moritz-Hızlı ve Öfkeli serisi,Yeni Nesil Ajan serisi,Goosebumps serisi,Liseli Polisler serisi,Aman Tanrım 2,Ben Efsaneyim,Uzay Yolcuları


Sonic'i fragmanda gösterdikleri gibi bırakmayıp,izleyicileri dinledikleri için çok memnunum.Üç boyutlu modelleme gruplarında bayağı gündem olmuştu.Bence sonuç harika olmuş.Sonic'i hepimiz biliriz ancak ben daha önce hiç üç boyutlu bir versiyonu oynamamıştım.Var mı,onu bile bilmiyorum.Bence çok eğlenceliydi.Özellikle Jim Carrey harika bir seçim olmuş (rol için çok zayıf olsa da) ve yine kendi tarzını yansıtacak şekilde oynamış.Görünüşündeki eksikliği kapatmış hemen.Belki Sonic hayranları için mükemmel bir film olmayabilir ancak ben çok keyif aldım.Devam filmini sabırsızlıkla bekliyorum.


"Why Is That Incredibly Handsome Hedgehog Being Chased By A Madman With A Civil War Mustache?"

Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe