Fullmetal Alchemist Broterhood- Anime

10:37

Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Hiromu Arakawa tarafından Fullmetal Alchemist mangadan uyarlanan bir Japon anime televizyon dizisidir. Bones tarafından üretilen dizi, Yasuhiro Irie tarafından yönetiliyor ve Hiroshi Ōnogi tarafından yazılıyor.

Fullmetal Alchemist Brotherhood bana bir arkadaşımın önerdiği bir animeydi.Daha önce Naruto izlemeye çalışıp beşinci bölümde baygınlık geçirmiştim.Çevremdeki çoğu insanın da favorisi Naruto olduğu için diğer animelere şans vermeyi hiç düşünmedim.Sırf arkadaşımın hatrı için açtım ve içimden “nasıl dayanacağım bu kadar dakika bilmiyorum” dedim.Ama beş dakika sonra gözlerimden yaşlar akmaya başladı ve şu anda bile yazarken tüylerimin diken diken olduğunu hissediyorum.Bu nasıl bir senaryodur, nasıl bir felsefedir, nasıl insanın duygularına tekme atmaktır,üçüncü gözünü açmaktır yahu.Tabii orijinali manga ama sonuçta bu da elle çizilmiş senaryosu orijinaline –söylentilere göre – gayet yakın bir canlandırma işte. Yazarının alnından öper, sonuna dek tavsiye ederim.Yakında da mangasını okumayı planlıyorum.
"You will never move forward if you keep on regretting the past."
Görüşmek üzere!



If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe