Stranger Things - Dizi (1 ve 2.sezon)

11:25

1980'lerde Indiana eyaletinin Hawkins adındaki kurgusal kasabasında konusu geçen dizinin ilk sezonu, genç bir çocuğun kasabada meydana gelen doğaüstü olayların ortasında kaybolması ve kaybolan arkadaşlarını arayan üç çocuğa yardım eden, psikokinetik güçlere sahip bir kızın ortaya çıkışı üzerine yapılan araştırmaları anlatmaktadır. Stranger Things 2 başlıklı ikinci sezon, ilkinden bir yıl sonrasını konu alır ve karakterlerin o sezondan sonra oluşan sonuçlarla başa çıkmasını anlatmaktadır.
Yönetmen:Matt Duffer,Ross Duffer
Oyuncular:
Millie Bobby Brown-Godzilla II,Godzilla vs Kong,OUAT in Wonderland
Finn Wolfhard-IT serisi,Addams Family,Carmen Sandiego
Noah Schnapp
Gaten Matarazzo - Angry Birds 2
Caleb McLaughlin
Winona Ryder-Beterböcek,Makas Eller,Black Swan,Little Women,Yaratık:Diriliş,Star Trek,Friends,Frankenweenie, Simpsonlar
David Harbour-Hellboy,Black Widow,Suicide Squad,Brokeback Dağı
Stranger Things çok fazla sevildiği için için başta sevmeyeceğimi düşündüğüm bir diziydi ama ikinci sezonda dayanamayıp izledim.Bu arada bu yorumda sadece ilk iki sezondan bahsedeceğim çünkü ilk sezonda karakterlere alıştım ve ikinci sezonda hikayenin içine girdim daha çok.Genel konu bakımından bakarsak iki sezon da birbirine benziyor.Gerçekten karakterleri çok sevdim ve iki bittiğinde üçü gün sayarak bekledim.Bu arada dizi hakkında çok iyi teoriler var keşke o kadar şeye dikkat edip birleştirecek kadar zeki olsam.Büyük ihtimalle izlemişsinizdir ama hala izlemediyseniz tavsiye ederim.




"Where is the fun if there's no risk?"


Görüşmek üzere!



If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe