The Inbetweeners - Dizi

04:39

Gifler olayın ciddiyetini anlamanız için eklenmiştir.

Daha önce Theo James'i görmek için delirdiğim "Skor Sıfır" filmi de bu kadroyu barındırıyormuş.İyi ki de oturup izlememişim.
Yönetmenler: Iain Morris,Damon Beesley
James Buckley-Zapped
Joe Thomas
Simon Bird
Blake Harrison
Greg Davies
Emily Head
Emily Atack
Ya ben bu tipleri görünce utanmaya başlıyorum.
Yine önerilere dayanarak izlediğim bir diziydi The Inbetweeners.Bence çok iğrenç espriler ve sahneler vardı.Her şeyin bu kadar açık açık söylenmesinden ve gösterilmesinden,o ergence iğrenç düşüncelerden psikolojim bozuldu. Zevklere saygı duysam da insanların nasıl bu diziyi sevdiğini hiç anlayamadım.Tek bir karakteri bile sevmedim.Hepsi mi bu kadar salak ve yoldan çıkmış olur.Sonucu nereye bağlanacak diye izledim sadece.Merakıma yenik düştüm ve bu senaryoya maruz kaldım işte.Ben ettim siz etmeyin.Pis şeyler seviyorsanız izleyin ya bilmiyorum siz karar verin işte.
*bu komik adafhagjs
Ama gerisi iğrenç.

Görüşmek üzere!


If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe