Insatiable

08:22

 

Debby Ryan mı?İzlenir.

OYUNCULAR
Debby Ryan -Jessie,Zack ve Cody Güvertede,Asi Ses,16 Dilek,Tinkerbell(2012),Every Day,Barney ve Arkadaşları,Muppets Aranıyor
Dallas Roberts -The Walking Dead
Michael Provost
Alyssa Milano -Charmed,Lady and The Tramp II
Christopher Gorham - Çirkin Betty,Once Upon a Time,2 Broke Girls,Buffy The Vampire Slayer,The Magicians
Kimmy Shields - Girlboss
Erinn Westbrook - Riverdale
Irene Choi - Marriage Story
Arden Myrin - Evan Almighty



Bu dizi benim "guilty pleasure" ım ve iptal edildiği için o kadar üzgünüm ki. Devamında neler olacağını görmek için sabırsızlanıyordum. Hiçbir olay mantık çerçevesi içerisinde gerçekleşmiyor ve insanı şaşırtan da bu oluyor. Büyük ihtimalle biri size önerse " bu ne ?dalga mı geçiyorsun?" demenize sebep olur çünkü olayın başlangıç yeri çok mantıksız.Her duygunun aşırı uçlarda yaşandığını görüp abartı bulursunuz.Abartı.Absürd.Ama ne olursa olsun kendini izletiyor.Ayrıca Patty'nin hırslı,sorunlu ve saçma bir kişilik olmasını ayrı seviyorum.Bazı iğrenç olaylar da var tabii.Hangi açıdan düşünürsünüz bilmem ama aklınıze ne gelirse doğrudur.Sonuç olarak ben çok seviyorum ama utanıp da kimseye önermeyeceğim bir dizi bu Insatiable.Siz de gizli gizli izleyin.








"I lost 70 pounds. So now it's my turn to get the guy."

Görüşmek üzere!




If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe