Alışveriş-2

03:27

İkinci bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım!Bu sefer aldığım hediyeleri de sizinle paylaşmak istedim.Hepsini şimdi paylaşamayacağım ama olsun.

Diş teli kullananlar ara fırçaları bilirler ,daha önce birçok marka kullandım ama en çok bundan memnun kaldım.
''Her alışverişinde ders kitabı almasan olmuyo mu?''
Evet bu şeye de 30 lira verdim.
Biyolojide Palme'nin üstüne tanımıyorum ama yine de biraz ucuz yapsanız olmuyor mu? Öğrenciyiz...
Bu arada biyoloji için kaynak önerilerinizi de bekliyorum.

20 TL Defacto
Eşofman takımımsı bir şey , sanırım ikisi 180 TL tuttu.

Bunlar da sizinle paylaşmak istediğim hediyelerim.Ceket niye öyle ters durdu bilmiyorum ama *-* 
Buradan teyzeme ve arkadaşıma teşekkür ediyoruuumm ♥-♥

Görüşmek üzere!

You Might Also Like

2 comments

  1. her diş teli kullanıcısının kaçınılmazı ara fırçalar:) tellerim çıktıktan sonrada severek kullanıyorum. Bu arada blog keşihttp://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/f etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bloğumada bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe