Şampiyon Kitap Yorumu

09:08

Uzun süredir kitap yorumu giremiyordum...
Efsane serisinin son kitabı Şampiyon'un yorumu geliyor....
Efsane yorumum için tık tık
Deha yorumum için tık tık
Yorumlarda spoiler vermemeye çalışıyorum bu yüzden pek istediğiniz gibi bir yazı olmayabilir.

Day bir efsane. June ise bir deha. Peki, kim Şampiyon olacak?

June ile Day, Cumhuriyet halkı ve birbirleri için çok fazla fedakârlıkta bulunmuşlardır. Şimdi vatanları bir dönüm noktasındayken June bir kez daha Cumhuriyet'in gözüne girmiş ve hükümetin seçkin çevresinde bir Princeps adayı olarak hizmet vermeye başlamıştır. Day de yüksek rütbeli bir asker olmuştur. Bir barış antlaşması yürürlüğe girmek üzereyken ortaya çıkan ölümcül bir salgın, Koloniler arasında paniğe yol açmış ve Cumhuriyet'in sınır kentlerini savaş tehdidi sarmıştır. Sadece June bu tehdide karşı ülkesini nasıl savunacağını bilmektedir. Ancak binlerce insanın hayatını kurtarabilmeleri için sevdiği tek erkekten, her şeyini feda etmesini istemek zorundadır. Marie Lu'nun heyecan dolu, macera ve gerilim yüklü üçlemesi şaşırtıcı bir finalle sonlanıyor…

"Sınırları zorlayan bir seri, çoksatan olmayı kesinlikle hak ediyor."
-Barnes and Noble-

"Yaratıcı detaylarla işlenmiş, macera dolu bir aşk hikâyesi." 
-The Los Angeles Times-

"Distopik Efsane üçlemesinin bu son derece canlı finali, beklenmedik detaylarla türünün hakkını veriyor." 
-Kirkus Reviews-

"Lu'nun çıkışı büyüleyici olmuştu. Bu kitap da yeni serileri için umutları artırıyor."
-Publishers Weekly-

"Efsane ve Deha kitaplarını beğenenler bu kitabı kaçırmak istemeyecek."
-New Jersey State Library-
(Tanıtım Bülteninden)

Tür: Distopya 
Goodreads Puanı: 4.38  (95.513 oy)
Orijinal Adı: Champion
Yayınevi:Pegasus Yayınları
Çeviri: Sefa Emre İlikli
Basım Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 360





Seriye veda mı etmek istemedim bilmiyorum ama gerçekten kitap akıp gitmedi.
Başlarında biraz sıkıldım ama sonra kitap mükemmelleşti.
Hala etkisindeyim.Sonu tatmin edici miydi bilmiyorum ama etkileyici olduğu kesindi ve beni gözyaşlarına boğdu.



Seriyi favori serilerimin arasına ekleyemem ama beğendiğim serilerin içine girdi.

Seriye genel olarak bakmak gerekirse en güzel kitap Efsane,sonrasında ise bu diyebilirim.
Deha çoğu seri gibi benim için bir geçiş kitabıydı.Konudan bahsetmeyeceğim.Karakterler arası ilişkileri sevdim.Karakterlerin mücadelesini tek tek hissettim.
Diyebileceğim pek bir şey yok şu sıralar moralim bozuk olduğu için eminim yazılarıma da yansıyordur.Bunun için sizden çok özür dilerim ama blogu boş bırakmak istemedim.Bir ara yazıyı düzenleyebilirim...



Puanım: ♥♥♥♥♥







You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe