OneRepublic-Dreaming Out Loud Albüm Yorumu

03:45

Yeni bir yorum yazısıyla karşınızdayım.
Bu sefer biraz değişik bir şeyi yorumlayacağım.
Bir albüm!



OneRepublic'in 20 Kasım 2007'de çıkardığı pop rock ve alternatif rock türündeki Dreaming Out Loud albümü.Ne yalan söyleyeyim sadece bu yazı için ilk defa albümü dinliyorum.
Hepiniz OneRebulic'i Counting Stars'dan tanıyorsunuzdur.
Fikirler tamamen bana aittir yani görecelidir ;)

1-Say (All I Need)
Arkaplan çok güzel ancak sıkıcı olmaktan öteye geçememiş bir şarkı.Nakaratın nerede başladığını bile anlayamıyorsunuz.Sözleri anlamlı en azından. 4/10


2-Mercy
Bu sefer arkaplan müziğini sevemedim.Vokal açısından güzel.
Akılda kalıcı değil.Sanırım on defa dinlesem de melodisini akılda tutamam çünkü çok düz.
Tabii ki yine aşkla ilgili. 4/10



3-Stop and Stare
Nakarata gelene kadar şarkı çok güzel ama sonra sıkıyor.Yahu bunları niye single yaptınız.
4/10

4-Apologize
Sanırım albümde en sevdiğim şarkı bu oldu.Ritmi çok güzel ve Ryan Tedder'ın sesi şarkıya gerçekten çok yakışmış.Timbaland'la olan bu kaydı da dinlemenizi tavsiye ediyorum. 8/10


5-Goodbye,Apathy
Çok yavaş ne yazık ki sevmedim :( 3/10

6-All Fall Down
Yine gitarla başlıyor.Ancak arkaplan sürekli aynı devam ediyor.Biraz farklılık olmasını isterdim.Nakarat da basit kalmış.Yine de dinlenilebilir.Orta seviyede bir şarkı.
5/10

7-Tyrant
Yaklaşık 30 saniye boyunca bir intro dinliyoruz.Yine aynı süregelen bir arkaplan.Nakarat kısmı bu sefer güzel.Albümdeki diğer şarkılara göre daha güzel ancak yine ortalama kalmış bir şarkı. 5/10

8-Prodigal
Girişte maalesef bir uğultu karşılıyor bizi.Şarkılarda duymayı en sevmediğim şey sanırım bu kısım.Yine çok yavaş.Slow olarak bile dinleyebileceğim bir şey değil. 3/10

9-Won't Stop
Bir an Katy Perry gelip The One That Got Away söyleyecek sandım.Arkaplanı ne kadar güzel olsa da güzel bir şarkı karşılamadı beni.Bunu da dinlerken çok sıkıldım.Vokal kısmının hakkını yememek lazım tabii.
4/10

10-All We Are
Bayılacağımı hissediyorum.Hayır gerçekten bayılacağım.Biraz Rascal Flatt'ın şarkılarını andırıyor ama yine de beğenemedim.Kötü denemez ama güzel de değil. 4/10 

11-Someone to Save You
Beğendim ama indirip sürekli dinlemek isteyebileceğim türden bir şarkı değil.
5/10

12-Come Home
Bu sefer piyano ve güzel.
6/10

Yıldızımız tabii ki Apologize.
Albüme puanım 4.23/10




You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe