Alışveriş ve Hediyeler

22:45

Yine bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.Bu sefer bazı gelen hediyeler ve çekilişlerden kazandıklarımdan da bahsedeceğim.

Lise bitmek üzere olmasına rağmen hala Winx'li avize kullanıyordum :(
Ben de sade bir avize almak istedim ve Koçtaş'ta 20 liraya bunu buldum.
Fiyatı da biraz cezbetmedi değil...
*şaşırmıyoruz*
İçinden sadece 300 soru çözdüğüm de bir gerçek.
Okuoku 16 TL

Lola ve Komşu Çocuk Okuoku kampanyasından 10 TL
Küller D&R 10 TL
Maviyi Toplamak arkadaşımdan hediye.Ona buradan çok teşekkür ediyoruum.
Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler 
Her Gün
ikisi de çekilişten kazandığım kitaplar.
Kazandığım hesaba buradan ulaşabilirsiniz.
Hoşça kalın!Birazdan bir film yorumuyla geliyorum...


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe