Devrimin Kızı - Kitap

04:17

Tür: Distopya
Goodreads Puanı: 3.96 (5.653 oy)
Orijinal Adı: The Revolution of Ivy
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Çeviri: Aslı Tümerkan
Basım Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 264

Ben Ivy Westfall. Kurucunun kızı.

Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim çok da zor değildi. İsyana öncülük edebilmem için kocamı öldürüp ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar...

Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım...


İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı'yım. 


Bir şeye tutunamazsam kaybolacakmış gibi hissediyorum.

Bu kapağını daha çok beğendim.
Fotoğraf credit: tık tık .

Dünya bütün kayıplarımızı,üzüntümüzün derinliğini umursamadan dönmeye devam ediyordu.


Bazı insanlar...bazı insanlar asla değişmezler.Değişmeleri gerektiğinde bile.


Çitin dışında kalmanın zor olmasını bekliyordum. Ayrıca da tehlikeli. Ama ne kadar acımasızca boş olacağını kestirememiştim.... Bishop'la tanışmadan önce burada daha başarılı olabilirdim. Birinin beni dinlemesine, yanımda yürümesine alışmadan önce.

*
Kurucunun Kızı yazım burada.
Kitabı ameliyat olduğum zaman anneme okutuyordum.Ben orada acı çekerken Ivy de dertleriyle boğuşuyordu.
Seriyi başta çok sevmişim ama maalesef gittikçe basitleşti.
Bu kitapta Bishop daha az.Hatta herkes az.Öyle ki kitaba dalmaya başladığım anda kitap bitiverdi.

Ben bu karakterlere pek ısınamadım ya.Hoş bir tat bırakan ,o tadı damağımızda kalan bir kitaptı benim için.Beklentim çok da yüksek değildi.Kurucunun Kızı  daha iyiydi.Umarım seri devam etmez çünkü kendince iyi bir final yaptı.

Ama artık küçük bir kız değildim ve babamın söylediklerine inanmıyordum.

*

Eğer şu anda bana dokunursa dağılacaktım.

Kontrolü elde tutmanın tek yolunun, insanların başkana hayranlıkla bakması; onu kendilerine eşit değil, kendilerinin üzerinde biri gibi görmeleri oldu­ğuna inanıyordu.



Beni bıraktığı için kızgınım. Beni burada kalacak kadar sevmediği için.






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe