Sonlayanlar - Kitap

03:33

Tür: Distopya
Goodreads Puanı: 3.74 (8.643 oy)
Orijinal Adı: Enders
Yayınevi: DEX
Çeviri: Deniz Başkaya
Basım Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 280


Taze Hedefler'in akıbetinden sonra Callie artık kendini Sonlayanlara kiralamayacaktı. Ama Sonlayanlar bedenine değilse bile zihnine sızmayı başarıyorlardı. Ona istemediği şeyleri yaptırıyorlardı; sevdiği kişilerin canını acıtmak gibi. Başının arkasındaki yongayı çıkarmayı ve yeni bir hayatı ölümüne istiyordu Callie, bu gerçekten de onu öldürebilir ve kafasının içindeki sesi susturabilirdi; öldüğüne inanılan babasının sesini. Şimdi, İhtiyar'ın zalimce oynadığı oyunlara bir yenisi daha ekleniyor. Kim gerçek kim sahte, Callie bilmiyor. Asıl maske kimin yüzünde, ne pahasına olursa olsun Callie cevabı buluyor.
(Tanıtım Bülteninden)

"Sana bir tek doğru şey söyleyeceğim. Bu dediğim hep doğru kalacak. Dinliyor musun? "
Onu ve metalik sesini yok etmek istiyordum.
Sözler ağzından ağır ağır çıkıyordu. 
"Kendinden başka kimseye güvenme. "
Uzun bir duraksamadan sonra ekledi. 
"Sonra da bunu sorgula."


Onlar sana yardım etmeyecek. Sana yardım edemezler. Yalnız başınasın. 


Alternatif kapaklar.
"Demek benim için üzüldün, öyle mi?"

"Hayır." Gözleri gözlerimle buluştu. "Sana aşık oldum."

Donakaldım. Zaman durdu. 

Elimi kaldırdım ve Dawson'ın ininde, camla ayrıldığımız o anı hatırlamasını ümit ettim.
O da elini kaldırdı. Avuçlarımız buluşup havada birbirine değdi.Gerilse de avucunu çekmedi.Kısa bir an için gözlerini kapadı, açtığında biraz daha rahatlamış gibi bir hali vardı. Avuçlarımız hala temas ederken parmaklarını parmaklarıma doladı. Beni kendisine doğru çekti ve eğilip öptü.
O beni öptü. İlk kez, kendisi olarak. Blake'in, Jeremy'nin veya bir başkasının bedeninde olmadan.
Bu en güzeliydi.

*

Başlayanlar yorumum için tık tık.
Favorilerime girmedi ama sevdiğim seriler içinde sayabilirim.
Karakterleri pek sevdiğim söylenemez.Ship gibi bir olayım kesinlikle olmadı.Üçücü kitabın çıkacağı söylenmişti ama umarım devam niteliğinde bir kitap olmaz.Biyolojik savaştan öncesini anlatırsa da alacağımı pek düşünmüyorum.

İlk kitapla kıyaslarsak ilk kitap kadar sürükleyici bulmadım.Zaten daha kısa.Yazar biraz tıkanmış gibi geldi.
Konu bu kadar orijinal olmasına rağmen yine amatör bir dil hakimdi.Okuduysanız bilirsiniz dokunamama olayı Shatter Me'den çalıntı diyorlardı ama seriyi okumadığım için yorum yapamayacağım.Sonuçta kitap bunun üzerine kurulu değil okuyun gitsin.
Genelde kitapların film olmasından pek hoşlanmıyorum ama bu film olsa gayet güzel izlenir bence.
Ama artık küçük bir kız değildim ve babamın söylediklerine inanmıyordum.

*








Bu arada Lissa Price daha önce Türkiye'ye geldi.Keşke o zamanlar onu keşfetseydim.























You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe