Derin Sularla Şeytan Arasında - Kitap

09:28


Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.58 (2.061 oy)
Orijinal Adı: Between the Devil and the Deep Blue Sea
Yayınevi: Parodi Kitap
Çeviri: Handan Sağlanmak
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 352


Şeytanla el ele yürürken ondan korkamazsın! 

Geçmişi sırlarla dolu esrarengiz freddie...
Ölü freddie'nin hatıralarına düğümlü Violet White...
Çarpık gülüşlü, mükemmel yalancı River West...

"Hem dondurucu hem de ateş kadar sıcak. Doğaüstü."
-School Library Journal-

"Hipnotik bir AŞK."
-Booklist-

"Tekinsiz bir adam, zeki bir kadın, soluk kesen bir kurgu."
-Publishers Weekly-

"Edebiyat, sinema ve müzik klasiklerine mükemmel dokunuşlarla bezenmiş, gotik, korku ve modern romantizmin baş döndürücü karışımı."
-Kirkus Reviews-

"Büyük harflerle: KIŞKIRTICI."
-Kendare Blake-

"Okyanus kıyısındaki sıradan kasaba Echo'da her şey olağandı. Ta ki bir gün esrarengiz yabancı River West, White ailesinin köhne malikânesi Citizen Kane'in misafir evini kiralayana kadar… Çarpık gülüşlü, zeki ve mükemmel bir yalancı olan River, birkaç gün içinde hem Violet'ın hem de tüm Echo kasabasının hayatını değiştirir.

Doğaüstü yetenekleri olan River, herkes için tehlike saçarken, Violet için hem tekinsiz bir yabancı hem de karşı konulmaz bir varlıktır. Bu gizemli misafirle birlikte White ailesinin sırları da birer birer ortaya çıkmaya başlayınca, Violet kendisini sımsıkı bir düğümün ortasında bulur. "
(Tanıtım Bülteninden)





Alternatif kapak.Bizimkine oldukça benziyor.



Bu kitabı tek bir kelimeyle tanımlamam gerekse sanırım bu "tuhaf" olurdu.Gerçekten böyle sayko bir aşk yok.Yazarın olayları birbirine bağlayışı  ustaca.
Aslında biraz korkmayı beklemedim değil.Yanılmıyorsam bir yerinde ouija vardı ve ben ondan aşırı korkuyorum ☺
Aksiyonu kararında,vıcık vıcık değil ve kafa karıştırıcı...
River'ı klişe bir karakter sanmıştım ama değilmiş.

Betimlemeleri,anlatımı ise sevdim.

Devam etmeyi düşündüğüm seriler arasında- Parodi devamını çıkarırsa.-Bu arada Goodreads'da puanı oldukça düşük.Keşfedilmesi gerektiğini düşünüyorum.Fısıltı'dan güzeldi valla.(Şu kitaba olan nefretim...)

Neyse çok da ayrıntılı yorum yapmak istemiyorum,vitamini içinde...
Okuyun....
ama okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz bence.

Not:Kitabın adındaki derin suların anlamını kavrayamadım.Bir şeyler mi kaçırdım acaba?Beni aydınlatın dostlarım.







You Might Also Like

2 comments

  1. Bu kitap okuma listemde var bakalım ne zaman başlayacağım. Şık bloğunuzu takibe aldım bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe