Hızlı ve Öfkeli 8 - Film

01:04

Merhaba!Bu filmi izlemeyi nasıl unuttum bilmiyorum ama unuttum.Film sitesinde dolaşırken fark ettim...



Çok fazla suça bulaşan ekip aklandıktan sonra artık sıradan bir hayat yaşamaya karar vererek dağılmışlardır. Dom ve Letty’de evlenerek hayatlarını birleştirirler ve güzel bir balayı için yola koyulurlar. Bu sırada gizemli bir kadın olan Chiper, Dom’a yeni bir teklif yapmıştır. Dom’u kandırarak onu tekrar suça bulaştırmayı başaran Chiper ekip arkadaşlarından da ayırmayı başaracaktır. İşe koyulan Dom’u durdurmak ekip arkadaşlarına düşecektir. Hatta eski düşmanları olan Deckard Shaw’un da yardımına ihtiyaç duyulacaktır..


OYUNCULAR
Tabii ki de demir başlar
Vin Diesel
Dwayne Johnson - San Andreas (Ayrıca Moana'da seslendirme yapmış.)
Farklı olarak Charlize Theron - Mad Max,Pamuk Prenses ve Avcı
Jason Statham - Taşıyıcı ve Cehennem Melekleri
Michelle Rodriguez - Avatar


Hızlı ve Öfkeli 7 yorumumu buraya girip girmediğimi hatırlamıyorum.Söylemediysem söyleyeyim.Bu seriyi gerçekten çok seviyorum.Bazı sahneler çok gerçek üstü olsa da,aksiyon ve aile bağlarını,doğru kıvamda içinde barındıran nadir serilerden.Bu sefer film ihanet üstüne kurulu ve gidişatı serinin diğer filmlerinden biraz ayrıydı.Özellikle belirtmem gerek ki Jason Statham'ı rolüne çok yakıştırıyorum.Aksiyon sahnelerini müzikle harmanlamalarına bayılıyorum.

Paul Walker'ın eksikliğini de hissettim ne yazık ki.Tabii bu filmin eksi yönü falan değil.

Diğerlerinden iyi miydi?Bu tartışılır.Bana göre bir tık altında kalmış.
Seriye başlayanlar için bunu da izlemek farz oldu.Bu yüzden öneriyorum veya önermiyorum tarzı bir şey demem mantıklı olmaz.Heyecanla izlediğim bir filmdi.

"Araban sende kalsın; saygını kazanmak bana yeter!"

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe