Incarceron - Kitap

09:47

Tür: Gerilim -neden bilmiyorum ama evet-
Goodreads Puanı: 3.64 (52513 oy)
Orijinal Adı: Incarceron
Yayınevi: Pegasus
Çeviri: Dost Körpe
Basım Yılı: 2011
Sayfa Sayısı: 440


Bu Hapishane Canlı

Bir hapishane hayal edin: Öyle büyük ki içinde hücreler ve koridorlar, ormanlar, şehirler ve denizler var. Bir mahkûm hayal edin: Belleği yok, Dışarı'dan geldiğine emin, oysa Hapishane yüzyıllardır kapalı ve şimdiye kadar oradan kaçabilen yalnızca tek bir kişi var. 

Bir kız hayal edin: Bir malikânede, zamanın yasaklandığı bir toplumda yaşıyor; bilgisayarlarla yönetilen bir 17. yüzyıl dünyasına kapatılmış, istemediği bir evliliğe mahkûm, hem korktuğu hem de gerçekleşmesini arzuladığı bir suikast komplosuna karışmış. 

Biri içeride, diğeri dışarıda… Ama ikisi de tutsak. Incarceron'u hayal edin. Hem ürkütücü hem çok çekici ve bağımlılık yaratacak yeni bir serinin başlangıcı.

Dikkat çekici bir fütürist roman, nefes kesici bir tempo, zekice kurgulanmış bir olay örgüsü ve her iki mekânın tasarımında harika detaylar... Zamanlaması mükemmel, şaşırtıcı olaylar ve muhteşem bir son. Kesinlikle okunmalı."
-The Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)

*
Özgür değiliz. Ben kendimi bizi özgürleştirmeye adadım. Ölürsem ölürüm çünkü ölüm bile bir çeşit özgürlük olur.
O neşeli, özgüvenli gülümseme hayatındaki her şey gibi sahteydi, soğukluğun üstüne örtülmüş bir pelerindi.
"Vicdan ve utanç öyle nadide ki. İlgimi çekiyorlar."
"Unuttunuz mu," dedi, "zaten İçeri'de olduğunuzu?
Ama telaşla gittiler ve ona deli dediler.
*
Ah şu beklentiler...Kitaba başlarken beklentim çok çok yüksekti, hatta sırf bu yüzden kitabı uzunca bir süre kitaplıkta beklettim.Assolist olsun dedim.Listeme eklemeden önce bol bol yorum okudum.Sahi,niye böyle oldu?Kurgu güzel evet ama bana Labirent ve Percy Jackson havası verdi.Finn kısmı ehh(nedense ona ısınamadım) ancak Claudia kısımlarını oldukça sevdim.Genel olarak okurken sıkılmadım.Yan karakterler de iyiydi.Beğendiğim bir diğer kısmı da olayları iki farklı kişinin ağızlarından dinlememiz.Aması:macera dolu bir kitap olmasına rağmen aradığım tadı vermedi.Önerir miyim?Sorun bende olabilir,naçizane fikrim Incarceron ortalama bir kitaptı.Okusanız da olur okumasanız da...Şu an için ikinci kitabını okumayı düşünmüyorum.

*
"Bazı insanlar nankör oluyor," dedi.
Buz gibi soğuk. Çivi gibi sert.

Görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe