Cars 3 - Film

09:53

Yeniden merhaba!Cars serisini seviyorum.Favorim hala ilk filmi olsa da serinin son filmi hakkında  düşüncelerimi ufacık yazayım dedim.


Tecrübeli yarışçı Şimşek McQueen, elde ettiği bütün başarılara rağmen artık yeni nesil yüksek teknoloji ürünü arabaların gerisinde kalmaya başlamıştır. Özellikle de çaylak Jackson Storm, ortalığı kasıp kavururken herkes McQueen'in pabucunun artık dama atıldığını düşünmektedir. Ancak eski şampiyon, yeni yarış teknisyeni Cruz Ramirez'in de yardımlarıyla daha hızlı olamasa da daha akıllı hareket ederek Storm'u geçip Piston Kupası'nı alabilmek için yeniden bir şans yakalayacaktır.


Seslendirmenlerden bahsetmek istemiyorum çünkü çoğumuz eminim ki animasyonları dublaj izliyoruz.

Seri ikinci filmde arkadaşça havasını kaybetmiş,tam anlamıyla çocukların sevebileceği bir aksiyon filmine dönüşmüştü.Benim tercihim ise filmin daha çok değerler üzerinde durması.Sonuncusunda bunu geri döndürmüşler gibi.

Afişlerde ve fragmanda baş karakterimiz McQueen'in oldukça reklamı yapılıyor ve tabii ki bir adet baş rol rakip meydanda.Ancak filmde çok şaşıracağınız gelişmeler yaşanıyor.Yapımcılar seride aynı şeyleri tekrar edemeyeceklerini anlamış olacaklar ki bir takım değişiklikler yapıyorlar.Ne olursa olsun ben eski hallerini özlüyorum ve eski karakterleri filmde daha çok görmek istiyorum.

Çok beğendiğimi söyleyemeceğim ama başka bir alternatif de düşünemiyorum.Disney Pixar işini biliyordur.Seri elbet devam edecektir.Siz de ilk iki filmi izlediyseniz devam edin.

Son sözüm sonuna kadar şimşek mekkuyin!
“You fixed their neon.”


Görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe