Bin Parça Sen - Kitap

03:12

Kaynak: Kitapkolik.com

Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.92 (40842 oy)
Orijinal Adı: A Thousand Pieces Of You
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Yayınlanma Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 352
"Paylaştığınız temel şey, ruhunuz; benim sevdiğim o. Seni her biçimde, her dünyada, her geçmişle severdim."
*
Zaman yoktu. Dakikalarım mı vardı, saniyelerim mi yoksa daha da mı azı, bilmiyordum. Omzumda küçük bir çanta vardı. Elimi içine atınca kalem değilse de bir ruj buldum. Titreyen parmaklarla kapağını çıkardım ve ara sokaktaki duvara yapıştırılmış eski postere yazmaya başladım. Bu, iletmem gereken mesaj ve benden geriye bir şey kalmayınca hatırlamam gereken tek amaçtı:

Paul Markov'u Öldür

Marguerite Cane dâhi fizikçi ebeveynleri sayesinde bilimsel teorilerle büyümüştür. Ama hiçbiri, annesinin son icadı olan ve boyutlararası yolculuk yapmaya yarayan Ateşkuşu kadar şaşırtıcı değildir.

Marguerite’in babası cinayete kurban gittiğinde tüm deliller tek kişiyi göstermektedir: Ebeveynlerinin gözde öğrencisi, sırlarla dolu Paul. Mükemmel cinayeti işlemiş gibi görünen genç adam, polis ona ulaşamadan başka bir boyuta kaçar. Ama Marguerite’i hesaba katmamıştır. Genç kız çeşitli boyutlarda Paul’ün peşine düşer. Babasının cinayetinin arkasında yatan gerçekler yavaş yavaş gün yüzüne çıkarken Marguerite yaşanan ihaneti tekrarlamaya mahkûm olur.

Genç kız bambaşka yaşamlardan geçerken –Çarlık Rusyası’nda bir grandüşes, fütüristik Londra’da parti meraklısı bir yetim, okyanusun ortasındaki bir istasyonda yaşayan bir mülteci– tehlikeli olduğu kadar karşı konulmaz bir aşka kendini kaptıracaktır.
 
*
"Kendimiz olmamıza izin verirdin. Dünyada kendi yolumuzu bulmamızı istediniz ama her zaman yardım etmek için yanımızdaydınız"

Fan castlara bakmayın çok kötü çok kötü...
"Sanatın her şekli dünyayı görmenin farklı bir yoludur. Bir baska bakış açısı, farklı bir pencere. Ve bilim, bütün pencerelerin en görülmeye değer olanıdır..."
Ama aşık olmakla "hak etmenin" pek ilgisi yoktu.
*
Ben salt aşk kitabı bekliyordum ama fantastik/bilim kurgu bir kitap çıktı.Fizik teorileriyle sarmalanacağınız bir aile laboratuvar ortamına hazır olun.Bu teoriler doğru mudur, gerçekten söylendiği gibi Hawking tarafından mı ortaya atılmıştır araştırma fırsatım olmadı. Daha önce hiç bu tarz bir şey okumamıştım. Şok edici, üzücü ve sağlam bir kurguya sahip. Açıkçası benim tahminlerim çıkmadı.Neden tam puan vermedim? Çünkü karakterleri çok yakın hissetmedim. Hani olur ya bir kitabı bitirdikten sonra hala karakterleri düşünmeye devam edersiniz ve hakkında yazılanları okuyup yapılan fan artlara bakıp mutlu olursunuz.İşte öyle bir şey değil.Yine de kitabı okutmaya yetti.Karşılaştıkları zorluklara nasıl tepki verdiler, nasıl o ortama kendilerini uydurdular,bunları görmek gerçekten zevkliydi.Hele ki bir boyut vardı o boyutta bütün bir roman yazılsa yine okurdum.Evet bu cümle okumayanlar için pek bir anlam ifade etmedi ama olsun.İyi ki de karşılaşmış Bin Parça Sen ile. Kesinlikle seriye devam etmek istiyor hepinize öneriyorum. 
If you want English translation add comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com



You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe