Once Upon a Time - Dizi

13:07

O malum yazıyı yazma vakti geldi demek ha.Öncelikle bu bir yorum değil.Sadece bazı düşüncelerimi söylemek istediğim bir yazı.O yüzden diziyi izlemeyip de izlemeyi düşünenler burada bırakıp izlemeye başlasın.Şu hayatta izleyip izleyebileceğim en iyi dizinin bu olduğu kanaatindeyim. Bir Disney hayranı için biçilmiş kaftan.Sevdiğiniz tüm karakterleri bir arada görmek müthiş bir duygu.

Diziyi bitirmeyenler için spoiler içermektedir.
Çok sevdiğim şeyleri anlatmada başarılı olmadığımı biliyorsunuz.Dizide eleştirmek istediğim sadece iki nokta var:ilk olarak efektler.Efektler gerçekten rezalet.Koskoca ABC bu efektlere yettirecek bütçe bulamamış mı?Bütün bütçe Charming'in kürklere gitmiş herhalde.İkincisi ise son sezon.Ya normal hayat görmek istesem bu diziyi mi izlerdim?Yine de Mother Gothel'ı ve Drizella'yı sevdim.
Ah Regina!Tüm dizinin dönüp dolaşıp sana gelmemesi zaten tuhaf olurdu.Ne diyeyim ki,muhteşem bir karakter.
Evet benim için Cinderella budur.Son sezondaki o Cinderella ten renginin bir fark etmeyeceğini anlatmak amacıyla seçilmiş.Ama sadece ten rengine bakılmış herhalde.Madem öyle,Tiara,Cinderella olsaydı.Oyunculuk desen ahım şahım değil.Sesi ise kulak tırmalayıcı.Neyse.Zaten Hyperion Heights'da bir büyü olmadığı için büyüleyici bir Ella da beklememek gerekiyor sanırım.
Şu üçlüdeki en muhteşem seçim Anna için yapılmış.Adeta Frozen'daki gibi sıcacık bir kız,çok tatlı.
Mulan'ı da seviyorum be..Canım kıyamam sana.
Bu kadın manyaktı.
Erken ayrıldığına üzüldüğüm karakterlerden biri.Granny'steki o kıyafetler,o tarz.Gözlerimiz bayram ediyordu.
veeee Mad Hatter.Dizi içerisinde seni de çok aradım be.
Zelena.Muhteşem bir zeka.Haklı bir savaş ve mutlu son.
Dorothy ve Ruby.Pek gerekli bulmadığım bir ilişki.Neyse efendim love is love.Ruby de yerini yurduu buldu OZ'da.
ve final.İşte dizinin aslında,Regina'nın Evil Queen'den Good Queen'e dönüşümünü anlattığını anladığın an.Long live Good Queen!Favorimsin.
Regina'dan sonra da Rumplestiltskin geliyor.Sonra Belle.bu karakterlere gerçekten kelimeler yetmez.En azından.benim kelimelerim...

Emma'dan hiç bahsedilmeyen bir yazı.Seni de seviyorum Emma.The Dark One olmadığın zaman tabii.

Hook'u seviyor sayılırım ama favorim değil.Yakışıklı ama.Yiğidi öldür hakkını yeme.


For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Bloguma reklam vermekle ilgileniyorsanız kcecem@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.
If you want English translation add comment

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe