Son

12:49

 

Tür: Korku / Gerilim
Goodreads Puanı: 3.63 (12742 oy)
Yayınevi: Martı
Yayınlanma Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 416
Orijinal Adı: The Last One

"Onu hissetmek gün geçtikçe daha zor geliyor bana ama beni sürekli izlediğini biliyorum.Benimle gurur duyduğunu biliyorum."

Önce kanına girecekler. Hayali zorluklar yaratıp, olmadık ödüller vaat edecekler. Sırf güvenini kazanmak için.
Güvenme.

Sonra yanına tanımadığın insanlar katacak; en derin, en mahrem korkularınla yüzleştirecekler. Seni oyuna getirip vazgeçirmek için.
Vazgeçme.

En son rüyalarına göz dikecek, sınırlarını zorlayacak, ışığını çalacaklar. Ama sen, sonu ne olursa olsun, içindeki sese inan.
Karanlığa teslim olma.

Patlak veren bir felaketle rayından çıkan bir reality-show yarışması ve kendilerini bekleyen tehlikelerden habersiz, kaybetmemeye kararlı yarışmacılar. Sonu belirsiz bir hayatta kalma oyunu ve bu oyunun parçası olmayı reddedip içgüdülerine tutunan bir kadın. Okurların ve eleştirmenlerin övgüyle karşıladığı Son, insan ruhunun sınırlarına dair, ele avuca sığmayan, kışkırtıcı bir hikâye.

"Stratejisi çok basit: Diğerlerinden daha iyi ol."

Ne okudum ben böyle?Başta her şey normal bir gidişata ilerlerken sonlara doğru yazar ya tıkanmış ya sıkılmış ve her şeyi yakıp yıkma kararı vermiş gibiydi.Düşük bütçeli Açlık Oyunları'nın modern bir mekana taşındığını ve oyun kurucuların kontrolü kaybettiğini düşünün. Hayal etmesi eğlenceli. Aslında okuması da öyleydi. Ta ki o sona kadar...Öyle baştan savma olmasaydı çok güzel olurdu.Karakterleri tek tek tanıtması hoşuma gitti.Oyunu da başarılı bir şekilde anlattı. Gerçi çok basit bir olay.Neyse. Sonra yavaş yavaş birine yoğunlaştık.Birazcık "survivor" olayından sıkıldığım için, birazcık da o son yüzünden puan kırıyorum.


"Bir insanın ses tonu ne kadar buyurgan olursa olsun, bir soruyu kaç kere sorarsa sorsun senden cevap beklemiyor olabileceğini o gün öğrendim."
-------
"Çocuk sahibi olmak da bir kumar sonuçta. Yeter ki genleri güzel olsun,sağlam olsun. Ya olmazsa? Kim bilir?"
-------
'' Karanlığa teslim olma ''
-------
"Bazıları bilimi soğuk , inancı sıcak bulur ama benim hayatım da hep sıcak oldu ve benim de inancım var .Sevgiye inancım var ,kendi kendini oluşturan bir dünyanın güzelliğine inancım var."

“En iyiler bile bozabilir kendini.”

Görüşmek üzere!



If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe