Mart 2024 Neler Yaptım ve Favorilerim

07:37

 

Film

Turbo daha önce izlemeye başladığım ancak bitiremediğim bir filmdi.Biraz minik minik geçerek kendime hatırlattıktan sonra sonunda bitirdim.Bence gayet tatlı bir animasyon.Karakterler şirin, ve filmin güzel bir senaryosu var.Seslendirmenler arasında Ryan Reynolds (Deadpool serisi,Free Guy,Green Lantern,Red Notice,The Adam Project, 6 Underground,X-Men Başlangıç,Dedektif Pikachu,Hızlı ve Öfkeli:Hobbs ve Shaw, The Croods serisi),Paul Giamatti (Maymunlar Gezegeni,Vay Anam Vay,San Andreas,Er Ryan'ı Kurtarmak,Truman .Show,Jungle Cruise,Örümcek Adam (2012,2014),Downton Abbey,Hangover serisi,12 Years A Slave,Robotlar),Michael Pena (Fury,Ant-Man serisi,Marslı,60 Saniye,American Hustle,Next Gen,The Good Doctor,Zamanda Kıvrılma,2012),David Soren (Shark Tale,Patron Bebek serisi,Madagascar 2), Samuel L. Jackson (Pulp Fiction,Django Unchained,Secret Invasion,Die Hard serisi,Captain Marvel,Yenilmezler,Jurassic Park,Kingsman,Argylle,Kong (2017),The Marvels,Split,Star Wars (1999),İnanılmaz Aile,Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları,Temizlikçi,Big Game,Agents of S.H.I.E.L.D.,Kaptan Amerika (2014),Bill Hader (Köfte Yağmuru serisi,Tersyüz,Müzede Bir Gece 2,Angry Birds serisi,Sosis Partisi,O,Siyah Giyen Adamlar 3,Finding Dory,Megazeka,Star Wars (2015),Kaza Kuruşunu,Scott Pilgrim vs. The World,Toy Story 4, İyi Bir Dinozor,Buz Devri 3,Her) ve Snoop Dogg (Korkunç Bir Film 5,Arthur ile Minimoylar serisi,Addams Ailesi 2) bulunuyor.


Hairspray ise benim Zac Efron'dan dolayı uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi.Zaten müzikalleri de severi ama bu filme pek bayıldığımı söyleyemeyeceğim.Ne yazık ki başrol Blonsky de oyunculuğa pek tutunamamış gibi görünüyor.Aslında filmin tam da bunu eleştirmesi ise oldukça ironik. Travolta'yı kadın kılığında dans ederken görmek de ayrı bir sürpriz oldu.İzlenilebilir bir film.John Travolta (Grease,Pulp Fiction,Bolt,Carrie,İki Babalık),Nikki Blonsky (Çirkin Betty),Zac Efron (High School Musical serisi,Baywatch,The Greatest Showman,Extremely Wicked Shockingly Evil and Vile,17 Yeniden,Kötü Komşular,Lorax,Scoob!,Save Ralph), Adam Shankman (The Pacifier,Disenchanted 2,Step Up.Hocus Pocus 2,17 Yeniden,Son Şarkı,He's All That,After,Çığlık 2),Amanda Bynes (She's The Man,The Amanda Show,Easy A,Love Wrecked,Robotlar,Rugrats), Christopher Walken (Dune,Sıkıysa Yakala,Pulp Fiction,Click,The Jungle Book (2016)),James Marsden (Sonic serisi,Disenchanted serisi,Not Defteri,Dead To Me,X-Men serisi,Westworld,Patron Bebek serisi,Hayatımın En Kötü Gecesi,Once Upon a Time in Hollywood) oyuncu kadrosunda bulunuyor.


Çok utanarak söylüyorum ki bu ayki favori filmim bu oldu.İnanılmaz komikti.Facebook esprisinde çok güldüm.Sadece üç tane şeye dayanamadım,bunlar keşke olmasaydı:Birincisi,bakışlarla bir şeyleri durdurma esprisi artık tamam normal.Ama Valentina'nın suda jet ski gibi gitmesi ahahhah.Aynı derecede saçma.İkincisi Hansel'in grubu...bu konu hakkında daha fazla yorum yapmıyorum.Son olarak da Mugatu ile o ne dediği anlaşılmayan kadının (bu arada gerçekten konuşması da komikti) 'buluşma' sahnesi.Bunların dışında gayet süperdi.The All karakterine bayıldım. Cumberbatch'in böyle bir rol oynayacağı hiç aklıma gelmezdi.Ben Stiller'in bütün moda dünyasını bu filmde nasıl topladığına da şaşırdım.Bütün Hollywood'la aran iyi,sanatçılarla aran iyi anladık da modacıları,markaları da mı filminde oynatabiliyorsun? Tommy Hillfiger'dan tutun Alexander Wang'a kadar herkes bu filmde oynuyordu. Ayrıca filmin jeneriği de mükemmel olmuş, telefonuma indirdim,arada dinliyorum. Son olarak absürt film sevmiyorsanız bu seriyi kesinlikle tavsiye etmem.Eveeeet,oyuncuların bir kısmı şunlar:Cyrus Arnold (Sam & Cat),Penelope Cruz (Karayip Korsanları serisi,Vanilla Sky,Doğu Ekspresinde Cinayet),Ben Stiller  (Müzede Bir Gece serisi, The Secret Life of Walter Mitty, Madagaskar serisi, Megazeka),Christine Taylor (The Craft,Ayı Yogi,Korkunç Bir Film 5),Ariana Grande (Don't Look Up,Victorious,Scream Queens,The Voice),Justin Bieber,Benedict Cumberbatch (Doctor Strange serisi,Sherlock,Enigma,Grinç,Hobbit serisi,Good Omens,1917,12 Years a Slave,Patrick Melrose,Madagaskar Penguenleri,Örümcek Adam serisi,Kefaret,Elektrik Savaşları,Avengers serisi,What If)

Dizi


Bu ay bitirebildiğim tek dizi Uysallar oldu,onu da nasıl bitirdiğimizi ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Hakan Günday daha önce hiç okumadım ama bu kadar meşhur olduğu için senaristliğine  bir şans vermek istedim.Öncelikle verilmek istenen mesajı anlıyorum ama mesajın veriliş şekli çok enteresan.Ortada bir problem,yanlış bir şeyler var ama ne sonu geliyor,ne çözülüyorlar ne bu problemelerle yüzleşiliyor.Hiçbiri olmuyor.Berhudar Bey'in takıntısını da çözemedim zaten.Bölümler gereksiz uzun,hiçbir olay olmuyor.Karakterlerimiz sadece giyiniyor, bir yerden bir yere gidiyor ,iki çift laf ediyor.Herkes bir haltlar yiyor ama hiçbiri birbiriyle çatışmıyor.Biraz daha yazarsam spoiler vereceğim....Ben tavsiye etmem ama aranızda izlemek isteyenler olabilir tabii...
Kadrosunda Öner Erkan (Azizler,7 Kocalı Hürmüz,Organize İşler,Ahlat Ağacı,Yalan Dünya,Çukur,İki Aile,Bir Başkadır),Umut Yeşildağ,Songül Öden (Umutsuz Ev Kadınları,Ferhunde Hanımlar,Fi,Payitaht Abdülhamid),Nezaket Erden (Bihter,Aykut Enişte 2),Nilay Yeral,Uğur Yücel (Benim Dünyam,Cinayet Süsü,Kötü Kedi Şerafettin,Aramızda Kalsın,Canım Ailem,Hırsız Polis,İçerde) Serkan Altunorak (Melekler Korusun,Cebimdeki Yabancı,Zeytin Ağacı,Evlilik Hakkında Her Şey,Muhteşem Yüzyıl) ve dahası bulunuyor.

Müzik

Bu sene herkes deli gibi ya albüm çıkarıyor ya da çıkaracak ama ben hala tatmin olmadım.Bu ay çıkan beğendiğim şarkılar aşağıda:


Alışveriş

Bu ay aldıklarım...
Kozmetik:


* şunun yeşili


Kitap:





Bir de Bilim & Teknik dergisinin Nisan ayı elime ulaştı.

Giyim / Aksesuar:



Son olarak da arkadaşıma bir hediye aldım onu da verebilseydim gösterirdim :D
Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com







You Might Also Like

1 comments

  1. Animasyon çok severim. Hairspray filmini izlemedim kaç zamandır aklımda bulursam izleyeyim. Zoolander da güzeldir ☺️

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe