Mayıs 2024 Neler Yaptım ve Favorilerim

08:21

 Herkese merhaba ÇOK geciken bir Mayıs yazısı olacak ama geç olsun güç olmasın diyelim.

Kitap



Rahel Tanrı'yla Hesaplaşıyor'u sevdim.Kitap üç farklı bölümden oluşuyor.Hepsi gayet güzel ve akıcıydı diyebilirim..Zweig'in okuduğum en pozitif kitabı diyebilirim.Özellikle Virata'nın bölümünü çok beğendim.Eylemsizliğin de bir eylem olduğunu anlatıyordu bu hikaye bize.Maalesef eylemsizliğe dayanan bir felsefeyi İslam tasavvufunda da görüyorum.Okursanız belki ne demek istediğimi anlayabilirsiniz.Zweig'in de kulandığı dini ögeleri seviyorum.Rahel'in de Tanrı'nın karşısına çıkışını ve kendini ifade edişini okumak oldukça etkileyiciydi.
Yine bir Zweig klasiği araya sıkıştırdım.Yine birden fazla hikayeden oluşuyor.Yine acılı.Bu sefer teması savaş ve ölüm olsa da, yazarın diğer kitapları kadar ağır gelmedi. Benim de bu sene Lyon'u ziyaret etme hedefim var, o yüzden normalde okuduğumdan daha bir dikkatle okudum.Romantik ve duygusal bir yaklaşımı varmış hissi veriyor.Olay örgülerinin umutlu bir şekilde ilerlediğini sanıyorsunuz ama kanmayın. Her şeye rağmen sanki Zweig'in vazgeçmişliğini ve ümitsizliğini bu hikayelerde daha çok hissettim. Ama dediğim gibi, ona yakın Zweig okumuşudur, sanırım artık eskisi kadar bana ağır gelmiyor
İşte beni hüngür hünür ağlatan o cilt.Fullmetal Alchemist'in geneli çok hüzünlü,ama eğlenceli bir aktarışı var.
5. ve  6. cilt de yine mükemmeldi tabii ki.
Derdiyle içimi sıkan ama aynı zamanda düşündüren ve kendini okutan bir kitaptı benim için.
Korku ise okuduğum en iyi Zweig kitabıydı diyebilirim.Kendisinden böyle bir ters köşe hiç beklemezdim.














Müzik

Bu ay çıkmış çok güzel şarkılar var :)









Alışveriş

D&R
Koton

LCW.COM
*Kimono

Lee

Stradivarius

Defacto


Rossman
Miniso

Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com




















You Might Also Like

4 comments

  1. Merhabalar..
    Yazarın Korku kitabını okumuştum, diğerlerini okumadım. Size Lyon'da güzel gezmeler diliyorum.
    Okuyan gözlerinize sağlık olsun. Teşekkür ediyorum paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm iptal oldu maalesef 😭

      Sil
  2. Tişört çok sevimliymiş:) Yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler:) Güzel bir ay dilerim:)

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe