Kitap Kuru Mim-Book Courtship Tag

07:10

Hyruzgaryazarsa blogu isteyen yapabilir diyerek bu mimi paylaşmış ben de hemen kaptım tabii ki gdgfjgkj

Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Ben bu alışkanlığı pek hoş bulmuyorum ama kapağının güzel olması konusuna bakmam için teşvik ediyor beni. Ne yazık ki Kızıl Yükseliş'i önce kapağına,cildine,sonra açıklamasına , sonra ise yorumlara bakarak aldım ama bir miktar pişmanım çünkü bana pek hitap eden bir kitap değildi.

Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Tüm kitaplarımı alırken arka kapak yazısına dikkat ederim genelde.

Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Rick Yancey-5.Dalga.Son zamanlarda dili,anlatımı bana en samimi gelen kitaplardan biriydi.



Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Uyumsuz serisi hayatımda okuduğum en güzel seriydi.En sevdiğim kitabı da serinin ilk kitabı Uyumsuz :)


Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Açlık Oyunları! Bu sene serinin filminin  de final yapacağını göz önüne alırsak , her an her an her an kitaplarını düşünüp çıldırıyorum.

Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık eller ellerimdeye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?
Nedense ben bu soruya Efsane demek istiyorum ama tüm kitaplarım bana bu duyguyu yaşatıyor.

 Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?
Aile deyince aklıma direk V.C. Andrews-Çatı geldi.Ama anneme anlattığımda cevabı ''Yo,yo bu kadar üzüntüye katlanamam'' oldu.


 Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
Emin değilim favori serilerimi tekrar okuyabilirim belki. Okumak istediğim çok fazla kitap var listemde.

Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?
Seçemiyorum.Yapmak isteyen herkesi tagliyorum. ♥



-Ecem :*




You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe