The 100 21.Gün (The 100 #2 ) Kitap Yorumu

02:13


Tür: Aşk, Bilim Kurgu, Distopya, Genç-Yetişkin, Kıyamet Sonrası
Goodreads Puanı: 3,78 (4.370 oy)
Orijinal Adı: Day 21
Yayınevi: Go Kitap
Çeviri: Arın Zengin
Basım Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 312

Kitabı henüz bitirmeden blogumda minik bir tanıtım yazısı/yorum yayınlamıştım.Ancak uzun bir süre önce bitirdim ve hafiften daha detaylı bir yorum gireyim dedim.


Serinin ilk kitabı başta bana sıcak gelmemişti.''Fena değil ama ikincisini okumam'' diyordum.
Sonra kitap öyle bir güzelleşti ki birden tüm karakterlere ısındım.Zaten Kass Morgan kitabı çok can alıcı bir noktada bitirmiş.İster istemez 21.Gün'ü almak istiyorsunuz.


Minik bir tanıtım:
DÜNYA’DA YALNIZ OLDUKLARINI SANIYORLARDI.

YANILMIŞLARDI.

The 100 grubunun Dünya’ya ayak basmasının üzerinden 21 gün geçmiştir. İçlerinden birinin uğradığı ölümcül saldırının ardından Dünya’da yalnız olmadıklarını anlayan grup üyeleri yaşadıkları şoku atlatamadan birer birer hastalanmaya başlarlar. Belirtiler radyasyon zehirlenmesini işaret etmektedir. Aynı gün ele geçirecekleri Dünyalı kızın onlara söyleyeceği çok şey vardır. Onların, Dünya’ya ayak basan ilk Koloniciler olmadığı gibi… 

WELLS, grubun güvenliğini sağlamak için canla başla çalışırken CLARKE diğer Kolonicileri bulmak için kamptan ayrılacak, BELLAMY ise ne pahasına olursa olsun kız kardeşini bulacaktır. Gemide kalan GLASS ise hayatının aşkı ile kendi hayatı arasında bir seçim yapmak zorundadır. 

New York Times çoksatarı THE 100 kitabının devamı olan 21. Gün’de sırlar bir bir açığa çıkarken inançlar sınanıyor ve ilişkiler sınavdan geçiriliyor.


Öncelikle kitabın diziden tamamen  (dizinin kitaptan mı desek ) farklı olduğunu söylemek istiyorum hatta öyle ki bir bölüm diziyi izleseniz seriden direk spoileri alıyorsunuz.Kitaptaki olayların geçişleri bana göre çok hızlı değildi anlatımda benim için bir sorun olmadı.Birinci ktiaba göre olaylara daha çok yer verilmişti.İlk kitapta karakterler tanıtılıyordu,bir giriş bölümü gibi olmuştu. Bu kitaba ''gelişme'' bölümü demek de doğru olur hatta.Karakterleri çok sevdim.En çok Wells! Distopik dünya çok başarılı kurulmuştu,kolayca hayal edebildim.Gerçekten sürükleyici,akıcı bir kitaptı.Üçüncü kitabı sabırsızlıkla beliyorum!Son olarak Go Kitap'a teşekkür ediyorum çünkü kitabın kapağı,basımı ,kalitesi çok iyi. (Bi' de artık Homecomingi çıkarsanız :D )

Puanım







You Might Also Like

2 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe