Bavulumda neler var/dı?

02:17

Selam!Uzun zamandır post giremiyordum ama sonunda tatilden dönebildim ve tadaaa! Şimdi buradayım. Tatil (!) olarak anneannemin yazlığına teyzemlerle birlikte gittik.Bayramı da köyde geçirdik.Ben de bir bavul yazısı hazırlayayım dedim.Kıyafetler dışında yanıma aldıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.


Ne fotoğraf çekecek cihaz ne de çekilecek ortam olduğundan -zira bir odada 4 kişi yaşıyoruz- kalite ve aynı fotoğrafta bulunan eşyaların birbirleriyle alakasızlığı için kusura bakmayın.

NOT:Aha şu yok bu yok diyebilirsiniz ama annemle ortak kullandığım bayağı şey var.





Yanıma az oje aldığımı biliyorum ama hiç sürmedim.
Eskiden oje delisi olmama rağmen artık üşengeçlikte çığır açtım ve oje sürmeye bile dayanamıyorum.

Arkaplanı mükemmel olan Deha'm.Okudum ve yorumunu gireceğim.

Ne makyaj çantam ne başka bir şeyim olduğundan eski kalemliğimi bu ıvır zıvırlar için kullandım.
Sivilce ilacım *işe yaramıyor*
Törpü
, tatil içerisinde vefat etmiş tokam ve de
teyzeme bağışladığım tokamı fotoğrafta görüyorsunuz.

Powerbanklar.
Evde priz kıtlığı yaşandı ve sürekli arkadaşıma inip bunları kullandım

Emektar çantam.

Neredeyse renksiz pudram.


Kokusunu sevdiğim ve de saç tararken yardımcı olduğu için aldığım ahı gitmiş vahı kalmış sprey.

Usbleri koyduğum cüzdanımsı şey ve usblerim SD kartım.
-ne yazık ki dosyaları düzenlemesem olmuyor-

Not alırken eğlendiğim kalemleri.Uç vs vs vs (Ahh eğleniyor kendi başınaa)
Geriye kalanlar.
Kalemlik.
Silgi dokusundan hoşlanmadığım için kağıda sardığım silgim :/

Nadir kullandığım parfüm.


4 yaşında kuzenim yalamak istediği için hiç kullanamadığım kabım.



Kağıttan kentler yorumu da hazır :)
Rahmetli tarak.



Aradığınız ne varsa olan defter.
Postit
Şarj cihazı
Frenç seti
Tırnak makası 
gibi alakasız şeyler

Elimi bile ssüremediğim Göçebe ve bugün bitecek olan Cinder.

Günlüğüm ve ders defterim (Tabii ki ders çalışmadım ahahah)




Bu kadaaar.
Tatile gideceklere iyi tatiller diyorum.
Benim için tatil bitmiştir. -_-




You Might Also Like

2 comments

  1. Bu yıl hiç tatile gitmemiş biri olarak imrendim. Eşyalar çok hoşuma gitti, yaşasın kızsal şeyler! ^^

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe