The Technicians/The Con Artists Film Yorumu

09:29

Aslında ne Kore dizilerini severim ne de filmlerini ama çevremde bu kadar Kore manyağı olunca,yine sınıfımda bu filmi izlemiş bulundum.


Konusu:
Ji Hyeok (Kim Woo-Bin) işinde profesyonelleşmiş her türlü kasayı açma ustası olmuştur. Arkadaşı Jong Bae isimli kendi dalında oda üst düzey olmuş hacker ile çalışmaktadır. Fakat bazıların ağzında, daha önceden Jong Bae (Lee Hyun-Woo)’nin çalıştığı arkadaşlarına ihanet ettiğine dair söylentiler dolaşmaktadır. Tüm bu dedikodulara rağmen Koo In (Ko Chang-Seok) ile birlikte bu üçlü büyük bir mücevher mağazasını soymak için bir araya gelerek plan yapmaktadır. Bu dükkanın sahibi aynı zamanda Baskan Jo (Kim Young-Chul) ‘dur. Ve Baskan Jo gerçekleştireceği büyük hırsızlık için işinde başarılı bir kasa açıcısı aramaktadır. Tüm bu olay ekseninde Ji Hyeok ve arkadaşlarının neler yapabileceğini hep beraber izleyip göreceğiz. Birbirinden ünlü yıldız isimlerin buluştuğu bu Kore filmi son zamanlarda en beğenilen yapımların arasında yer almaktadır.






Bir şey itiraf etmeliyim ki ben isimleri okumadan geçiyorum :D


Yorumuma gelirsek:
Filmin konusu aslında güzel ama ben karakterleri tanımakta gerçekten çok zorlanıyorum Kore filmlerinde.Bir de film başlarda çok yavaş ilerliyordu.Filmin sonunda aşırı şaşırdım.


SPOILER
Görmek isteyenler fareyle aşağıdaki boşluğu seçip okusun.Çok büyük bir şey değil ama olsun spoilerlardan nefret ederim.
Filmin sonlarına doğru dedim bu ne ya herkes boşu boşuna öldü falan ama sonra tüm olayın düzmece olduğunu anlattı.Kısa süreli bir şok ve sevinç yaşadım :D


Oyunculara gelirseeek
Evet dostlar ne yazık ki Kore ile uzaktan yakından alakam olmadığı için hepsini ilk defa görüyorum ama duyumlarıma göre başrol The Heirs'de oynamış.

Aksiyon ve Kore sever biriyseniz filmi izlemenizi tavsiye ederim tabii ki.

Fragmanını da size bırakmış olayım.










Bana ulaşmak isteyebileceğiniz adresler:
kcecem@gmail.com
girlyvd@gmail.com
Facebook
Instagram
Ask.fm
































































You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe