Signs Film Yorumu

07:04

Yine okulda izlediğim bir filmin yorumuyla devam ediyoruuz.


Eski bir rahip olan Graham Hess (Mel Gibson), çok sevdiği eşinin altı ay önce ölmesinin ardından biri erkek diğeri kız iki çocuğuyla Pennysylvania’daki çiftliğine yerleşerek çiftçilik yapmaya başlamıştır. Ailesini ayakta tutmak için büyük çaba sarfeden Graham’a destek olmak için çiftliğe küçük kardeşi Merrill de (Joaquin Phoenix) gelir ve onlarla birlikte yaşamaya başlar.




Film başlamadan önce ''Biraz gerilin,korkun'' dendiği için filmden beklentilerimi yükselttim haliyle.Eve gelince yaptığım bir araştırmadan sonra afiş ve fragman da gayet iyi gözüküyordu.Bu da benim için yine hayal kırıklığı oldu.Film bir uzaylı filmi (5.Dalga'dan sonra fikrim değişmişti evet ama uzaylıların neye benzediğini görmek beni pek mutlu etmedi.) Uzaylılar çok çirkin :( Film çok da iyi değildi.İlk defa bu kadar eski bir yabancı film izliyorum.Film sektörü iyi ki de gelişmiş diyorum.Korktuğum tek sahne bile olmadı.Tamam,karanlık bir havası var,arkadan gerilim müziği falan filan ama yok.Filmin sonu da hiç bir yere bağlanmıyor üstelik.Filmi önermiyorum.Ama dersiniz''Tüm filmleri izledim bir bu kaldı'' işte o zaman izleyin.




Filmde üzüldüğüm tek yer: Köpek






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe