Seçilmiş (Kişi) Film Yorumu

03:11



Dünyanın düzeni yaşanan bir kaos sonrası tamamen değişmiştir. Uygarlık tarihi ile tamamen bağları kopartılmış yeni nesiller yetiştirmek için, "Yaşlılar" adı verilen bir grup yeryüzündeki renk, din, düşünce gibi farklılığı tanımlayacak tüm sıfatları ortadan kaldırırlar. Artık dünya sadece siyah ve beyazdır; dümdüz, denizler, dağlar, engeller yoktur. Sadece güneşin açtığı tek tip iklim vardır. İnsanların aile bireyleri dışında birbirlerine dokunmaları, yalan söylemeleri, dili yanlış kullanmaları ve sınırlar dışına çıkmaları yasaktır. Dahası hiç kimsenin duyguları, hissiyatları ve anıları yoktur. Böyle bir düzen içerisinde ergenliğini tamamlayıp, yaşıtları gibi hayatta kendisine verilecek görevi bekleyen Jonas, ummadığı bir sürprizle karşılaşacaktır...  Yönetmenliğini Phillip Noyce'un üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda genç isim Brenton Thwaites başrolü üstlenirken, Jeff Bridges, Meryl Streep, Katie Holmes ve Alexander Skarsgård ona eşlik eden deneyimli isimler.


Fragman
Kitap yorumum 





Oyuncu kadrosu  ''bence ''müthiş.Meryl Streep daha önce benim izlediğim Into the Woods,okumak istediğim serinin filmi Talihsiz Serüvenler Dizisi, Şeytan Marka Giyer gibi filmlerde oynamıştı.Brenton Thwaites (Jonas) Malefiz'deki yakışıklımız (Yaşına göre çok küçük göstermiyor mu ?) Cameron Monaghan (Asher) Shameless'teki Ian ve daha bir çok ünlü dizi ve filmde oynamış.Taylor Swift'i de hepiniz tanıyorsunuzdur büyük ihtimalle.



-Asher'a bakar mısınız : Anlat kanka ben dinliyorum-


Film beni çok etkiledi.Kitaptaki duyguları hemen hemen aktardı diyebilirim.İzledikten sonra düşündüren filmleri seviyorum ve Seçilmiş de bunlardan biri.Zaten önerdiğim bir arkadaşım da çok beğendi iki defa izledik :D Film ve kitaplar ile ilgili tanıtımın dışında bilgi vermek hep spoilera girer diye düşünüyorum.Bu yüzden çok detay vermekten kaçınıyorum.Film güzeldi.Sonu için de kitapta düşündüklerimin aynısını düşünüyorum.Yine havada bırakılmış.Ama uyarlama olduğu için bu normal tabii ki.



Filmin şarkılarından biriyle yazımı bitiriyor The Giver'ı size öneriyorum. 
-Kitabını da okuyun ;)-









You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe