Uzun Boylu Esmer Adam Film Yorumu

10:40



Yaşadığı hayattan ve karısı Helena'dan bunalan Alfie, onca yıllık hayat arkadaşını özgür ruhlu bir telekız olan Charmine için terk eder. Tüm hayatını mantık silsilesi içerisinde kurmuş olan Helena ise bu dakikadan sonra her şeyi boş verip, dolandırıcı bir falcının söylediklerini uygulamaya başlar. Bu çiftin kızı Sally ve onun kocası Roy'un ise çatırdayan evlilikleri onlarınkinden çok farklı değildir. İkisi de mutsuz olan bu ikiliden Sally sanat galerisi sahibi olan çekici patronu Greg'e aşık olurken, yazar kocası Roy ise umudu gizemli bakışlara sahip Dia adındaki bir kadında bulacaktır...
Woody Allen kamerasını yine çok sevdiği bir konuya çatlayan ailevi ilişkilere ve neresinden tutsanız elinizde kalacak ikili birlikteliklere çeviriyor. Senaryosu da yönetmene ait olan filmin başrollerini Anthony Hopkins, Gemma Jones, Freida Pinto, Antonio Banderas, Naomi Watts ve Josh Brolin paylaşıyor.


Hayatımda ilk defa bu tarz bir film izledim sanırsam.Filmi asıl izleme sebebim içinde Theo James'in bulunuşuydu. Çünkü bir arkadaşımla birlikte gerçekten oyunculuğunu beğendiğimiz kişilerden.


OYUNCULAR
Anthony Hopkins- Kuzuların Sessizliği,Hannibal,Thor,Nuh'un Gemisi...
Gemma Jones- Harry Potter serisi,Bridget Jones'un günlüğü serisi,Jane Eyre (1997)...
Freida Pinto- Maymunlar Cehennemi...
Antonio Banderas- Cehennem Melekleri 3,Spy Kids serisi, Frida...
Naomi Watts- Kuralsız,Birdman,Halka...
Josh Brolin- Yenilmezler 2 ,Everest...





Yorumuma gelirsek;film benim gibi bir aksiyon sever için hiç uygun değildi.Ama düşündüm de romantik komedi seviyor olsam bile bu filmi sevmezdim.İzlerken sıkıldım.Oyunculuklar pek de harika değildi.İngiliz aksanı hakimdi.Ben genelde İngilizce'mi geliştirmek için film dizi vesaire izliyordum ancak bu film aksan yüzünden pek işe yaramadı.Filmi izleme sebebim Theo James ise hiç parlak bir rolde değildi.Lütfen böyle şeyler yapma ve iyi bir ''Dört'' ol! :D





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe