Senden Önce Ben - Film

01:30


Kitabını okumuştum.Tabii herkes gibi filmini de merak ettim.

Will Traynor zengin, yakışıklı, başarılı ve her istediği olan bir adamdır. Bir gün büyük bir kaza sonucu motosiklet kazasında felç kalır ve yaşama sevincini kaybedip ölmeyi düşünmeye başlar. Louisa Clark ise bir kafede garsonluk yapan, hayattan çok da fazla bir beklentisi olmayan ablasının gölgesinde kalmış bir kadındır. Lou kafedeki işini kaybeder ve yeni bir iş arar. Will'in bakıcısı olarak işe başlar. Kültürlü ve donanımlı olan Will, Louisa'yı önce küçümsese de daha sonradan ondan çok etkilenir



OYUNCULAR
Emilia Clarke- Game of Thrones ve Terminatör
Sam Claflin-En sevdiğim oyunculardan biridir.Love,Rosie,Açlık Oyunları,Karayip Korsanları
Matthew Lewis-Harry Potter
Jenna Coleman-Doctor Who,Kaptan Amerika
Charles Dance-Game of Thrones,Dracula


Romanın yazarı Jojo Moyes.



Yorumları incelediğimde genel olarak beğenilmediğini görüyorum.
Açıkçası ben kitabı pek hatırlamıyorum ama bazı sahnelerin değiştirildiği aşikar.Will karakterine kitapta bayılmıştım.Aslında filmde de bir hayli sevdim.Sam oynuyor daha ne !
Genelde izlediğim filmlerin soundtracklerini de dinlerim ama bu sefer Senden Önce Ben'de beğendiğim bir şarkı olmadı.
Genel baktığımda basit ama tatlı bir film olmuş.Sadece son kısmın daha duygulu olmasını beklerdim.Ağlamayı istedim ama olmadı...

Yine de söylendiği kadar kötü olmadığını düşünüyorum.

Onsuz yaşamaktan korktuğumu fark ettim. Benim hayatımı yıkmaya ne hakkın var, demek istiyordum. Benim senin hayatın üzerinde hiçbir şey söylemeye hakkım yokken bunu yapmaya ne hakkın var?

Fragman için tık tık.





You Might Also Like

4 comments

  1. Bende bir kaç gün önce izledim. Çok çok etkilenmedim ama genel olarak beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabını çok beğenmiştim ama filmini daha izleyemedim.

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe