Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları - Kitap

23:20


Hadi kitabımızın içine dalalım .

Tür:Fantastik

Goodreads Puanı:3.88 (607.848 oy)

Orijinal Adı:Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children

Yayınevi: İthaki Yayınları ve Sayfa6

Basım Yılı: 2013

Sayfa Sayısı: 360


Gizemli bir ada.Terk edilmiş bir yetimhane. Fazlasiyla tuhaf fotoğraflardan oluşan bir koleksiyon.

Tüm bunlar kurgu ile fotoğrafçılığı nefes kesici bir şekilde bir araya getiren ve unutulmaz bir okuma deneyimi sunan Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları romanında keşfedilmeyi bekliyor.

Yaşadığı korkunç aile trajedisi yüzünden Galler kıyılarındaki, dünyadan uzakta kalmış bir adaya yolculuk eden on altı yaşındaki Jacob, burada Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocuklar Yetimhanesi'nin yıkıntılarını keşfetmekle kalmayıp, Bayan Peregrine'in çocuklarının sadece tuhaf olmaktan çok daha fazlası olduğunun farkına varır.

New York Times bestseller listesinden 108 haftadır inmeyen, aklınızdan çıkmayacak eski fotoğraflar eşliğinde okuyacağınız Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, gölgelerde geçen bir macera arayan her yaştan okuyucuyu içine çekecek eşsiz bir roman.

"Gergin, duygusal ve tuhaf mı tuhaf bir ilk roman. Fotoğraflar ve metin birbirini tamamlayarak unutulmaz bir hikâye yaratıyor." 
-John Green, Kâğıttan Kentler ve Aynı Yıldızın Altında kitaplarının çoksatan yazarı-

"Bu, hipsterlar için yazılmış bir Harry Potter kitabı. Geçtiği dünyaya ve verdiği hisse bayıldım." 
-Felicia -Day-

"Fotoğraflar olmasa bile hikâye kendi başına yetermiş fakat fotoğraflar hikâyeye karşı konulmaz bir gizem ekliyor. Birinci gözden anlatı samimi, komik ve etkili. Serideki bir sonraki kitabı dört gözle bekliyorum." 
-Rick Riordan, Percy Jackson ve Olimposlular serisinin yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)


Yanlış yüzyılda doğmuştum ve kendimi kandırılmış hissediyordum.


"Daha iyiyim," demek artık yeni işim olmuştu.



"Birisi seni içeri almazsa sonunda kapıyı çalmaktan vazgeçersin. Demek istediğimi anlıyor musun?"

Önemli olan benim ne düşündüğüm değil, neyin gerçek olduğudur!

*
Öncelikle fotoğraflardan bahsetmek istiyorum.Gerçekten tuhaf olmalarına rağmen hoşuma gitti.Tek sorun yazarın karakterleri  fotoğraflara göre uydurmak için o kadar çaba harcamasıydı.Elinde fotoğraflar var diye hayal gücünü sınırladı bence.Ama benim açımdan bir sorun olmadı.Fotoğraflar kafamdaki karakterleri etkilemedi bile...


Kitabın konusu fantastik ve sağlam oturtulmuş,Yine de gittikçe saçmaladı sanki.Bilemiyorum,sanırım sorun bende.Bu kadar olağanüstülük sevemiyorum.Sırf bu yüzden şu güne kadar Harry Potter okumadım.Yalnız Bayan Peregrine'in olayı muhteşemdi ♥

Yorumum olumsuz gibi görünüyor ama nereden bakarsam bakayım beni mutlu eden,okurken keyif aldıran bir kitap görüyorum ortada.Ne yazık ki bunun dışında bahsedecek pek bir şey yok.Okudum bitti.Seriye devam etmeyi düşünüyorum.

Peki önerir miyim?
Fantastik seviyorsanız evet.


"Büyük olasılıkla aklımı kaçırmak üzereydim ve delirip delirmediğimi anlayana kadar insanlardan uzak durmalıydım."

*
"İnsan türünün yapısı,birçoklarının düşündüğünden çok daha karmaşık ve çeşitlidir."


"Arada bir yanlış yapıp doğruları görmenin önemli olduğunu düşünürdü."


"Ama ona inanmamın nedeni,ona inanmak istememdi..."



Görüşmek üzere!



You Might Also Like

4 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe