Araf - Kitap

05:08

Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.99 (26165 oy)
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Yayınlanma Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 504
- Çünkü sen buna değersin.
+ Bunun L’Oreal’in bir sözü olduğunu sanıyordum.
*
Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providence'ta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Nina'nın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Nina'nın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Nina'yı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennem'deki Şeytanlar'dan da korumak zorunda kalır. Jared ile Nina'nın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.

Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor. 
*
Eğer sen yokken mutluysam,bu seni düşündüğüm içindir.
'' Hikayeyi biliyorsun Nina. Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.''
Bu, ölmesinden daha kötüydü. Ona ait tüm düşüncelerim lime lime edilmişti. Benim için artık Tanrı değildi, yalnızca hata yapmış ahlaksız bir adamdı.
*
Çok önerilen bir kitap olduğu için ben de takas hakkımı bu kitapta kullanıp elimdeki bir kitabı verdim ve bunu aldım. Ancak bayılacak neresi var diye düşünmeden edemiyorum. Gerçekten hayal kırıklığı. Konusu güzel olmasına rağmen neden başkarakterimiz bu kadar saf ve salak davranıyor. Yazar gerçekçi olmaya çalışmış sanırım. Ama bu benim canımı sıkan bir durum oldu. Sanki ana karakter yaşadığı o hareketli olayların içinde dalıp gidiyordu. Bu kadar pasif olması hoşuma gitmedi ve kitabın akışına zarar verdi bence. Ayrıca Jared neden bu kadar karamsar ve üzgün onu da bilemedim. Daha cesur ve baskın bir karakter beklerdim. Sonuçta kurgu bu. Melekler, şeytanlar hakkında yazmışsın bu kadar gerçekçi olma. Bu kadar eleştirdim sadece okurken canım sıkıldığı ve çok fazla romantiğe kaçtığı için bu puanı veriyorum. Bence okusanız da olur okumasanız da.
Bir sapık ya da bir mucize olmasına aldırmıyordum. Her an benim yanımda beni izleyebilecek olması sırtımdan aşağı sevinç dalgaları yolluyordu.

Görüşmek üzere!
If you want English translation add comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe