Ocak 2024 Neler Yaptım ve Favorilerim

05:51

Film


Hayır,hayır bu film favorim olmaya yaklaşamaz bile.Sadece bu ay tek bir film izledim ve o da buydu.Birinci filminden sonra kardeşimle nasıl bu hatayı tekrar yaptık anlamış değiliz.Birinci filmden bile kötüydü.Üçüncü filmi de çıkacak onu da izleyeceğiz.
Oyuncular arasında Amanda Seyfried(Mamma Mia,Mean Girls,In Time,Dear John,Scoob),Jessica Barth(After),Lexi Atkins,Maggie Geha,Mark Wahlberg (Tetikçi,Uncharted,Instant Family,Transformers 5,Transformers Kayıp Çağ,Maymunlar Gezegeni,Max Payne,Scoob),Tom Brady ve Liam Neeson (Schindler's List,Love Actually,Narnia:Aslan Cadı ve Dolap,Kara Şovalye Yükseliyor,Star Wars IV,Küçük Deniz Kızı Ponyo,Battleship,A Monster Calls) bulunuyor.

Dizi

Bu ay üç tane dizi bitirdim ama favorim MO oldu.Zaten aralarında devam edecek olan tek dizi o.
MO,Amerika'da yaşayan Filistin'li bir mülteci aileyi merkezine alıyor.Birinci sezonu çok heyecanlı bir yerde bitti.Oldukça gizli saklı kalmış,her bölümü yirmi beş dakika olan hemen bir gecede bitirebileceğiniz bir mini dizi.Yaşadıkları travmayı hissedip yine de komediden uzak kalmıyorsunuz.Ana karakter ve çevresi çok eğlenceli.Maria çok tatlı...Ama tabii herkesin kendince dertleri var.Tavsiye ederim.Mohammed Amer (Black Adam),Omar Elba (Sense8),Teresa Ruiz,Farah Bsieso,Tobe Nwigwe (Transformers 7 ve Rise of The Beasts),Cherien Dabis,Michael Y. Kim oyuncu kadrosunda bulunuyor.

Crashing ise uçuk kaçık hayatları görme açlığımızı bastıran bir dizi oldu.Eski bir hastanede yaşayan altı kişiyi konu alıyor.Özünde çok güzel ancak bu kadar belaltı şakanın ve açık seçik sahnenin olması gözünüzü devirmenize yol açıyor.Yine de ikinci sezonu bu kadar merak etmişken iptal edildiğini öğrenmek kötü oldu.Oyuncular Phoebe Waller-Bridge(Fleabag,Indıana Jones 5,Killing Eve,Han Solo,No Time To Die,His Dark Materials)Julie Dray,Jonathan Bailey (Bridgerton,Wicked,Jack Ryan,Fury),Damien Molony (Elektrik Savaşları),Louise Ford,Adrian Scarborough(1917,Artemis Fowl) ve Amit Shah (His Dark Materials)'tan oluşuyor.

Living With Yourself de gerçekten beğendiğim dizilerden biri oldu ancak finali beni hiç tatmin etmedi.Dizinin bütün konusundan bile daha saçma geldi.Oyuncu kadrosunu oluşturanlar:Paul Rudd (Ant-Man serisi,Clueless,Ghostbusters 2021-2024,40 Yıllık Bekar,Saksı Olmanın Faydaları,Avengers:Endgame,Kayıp Şeylerin Bakım Kılavuzu,Sosis Partisi,Müzede Bir Gece,Canavarlar Yaratıklara Karşı,Kaptan Amerika 2016)Aisling Bea,Desmin Borges (The Time Traveler's Wife,Babamın Penguenleri),Alia Shawkat (Big Mouth),Zoe Chao (Your Place or Mine,The OA,Nicky Ricky Dicky ve Dawn,Rizzoli & Isles),Karen Pittman (Horace and Pete,Begin Again),Rob Yang (Succession,The Menu)

Kitap

Bu ay bir çizgi roman bir de kitap okudum.Nikolai Lantsov'a aşık olmama rağmen Yara İzi Kralı'nın yanında Özel Edisyon Birinci kitabını okuduğum Saga'ya bayıldım.O yüzden favorim:Saga.Şu anda ikinci kitabını okumaktayım.
Kargalar Meclisi serisi bittikten sonra gözler artık ülkenin başına resmen geçen Nikolai Lantsov'a döndü.En sevdiğim karakterlerden biri olduğu için de başrolde oun olması beni oldukça heyecanlandırmıştı.Ama ne yazık ki bu kitap çok sönük kaldı ve beklediğim kadar zevk vermedi.Nina'nın o hali ise beni mahvetti ve gerçekten okurken çok üzülüyorum.Bu karanlık canavar bilmemnesi olayı da can sıkıcı olmaya başladı.

Saga ise karakterlerinin "garipliği" itibariyle seveceğimi hiç düşünmediğim bir seriydi ama nasıl olduysa beni çok fena içine çekti.Saga, yıldızlar arası bir savaşın bitmek bilmeyen tarafında doğmuş kaderi birbirine zıt ebeveynleri olan Hazel'in hikayesi.Her yerinden svaaş fışkıran evrende barış içinde bir gelecek için uğraşıyorlar.Fantazi ve bilim kurgunun harmanlandığı bu seride çizim tarzı da gayet güzel, ödüllü Fiona Staples tarafından yapılmışlar.Ayrıca kitabın sonunda serinin nasıl yazıldığı ve çizildiğiyle ilgili ilginç bilgiler bulunuyor.İçeriğinin 18 yaş ve üzeri olduğunu belirtip uyarımı da yapayım.

Alışveriş

Defacto kartlık: Gift Club puanımı harcamak için aldım ve 20 ₺ ödedim.
180 ₺ Bim
Yine Defacto Gift Club puan ile aldım,yanlış hatırlamıyorsam 250 ₺'ye denk geldi.
Tuğba Atıcı Coşar'ın Twitter çekilişinden kazandım 😊






Hepsiburada Tıkla Kazan kuponu ile 25 ₺'ye denk geldi.
115 ₺ Watsons
Fiyatını hatırlamıyorum: likit allık.
175 ₺ far paleti.
Amazon 50 ₺

Pull & Bear,kargo ile 580 ₺
Colin's 550 ₺
Bershka 180 ₺
Bu ayki ikinci favorim bu şort.280 ₺ Bershka.
Lefties 50 ₺
Rossman 130 ₺
Yozgat'lı arkadaşıma aldığım saçma hediye ahahaahha umarım bunu görmez.
Pazarama 350 ₺ 
veeeeeeeeeeeeeeeee favorim
Bu harika bluz. 600 ₺ Mango'dan.
Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com


You Might Also Like

4 comments

  1. Bu tarz yazıları çok beğeniyorum, kaleminize sağlık:) Güzel bir ay olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ay izleme tembeliydim ama çok okudum ☺️

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe