Anne with an E

09:33

 

Cesur ve tutkulu yetim kız, evlenmemiş yaşlı bir kadın ile onun tatlı dilli bekar erkek kardeşinin yanında alışılmadık bir yuva bulur. Yeşilin Kızı Anne'den uyarlandı.

OYUNCULAR
Amybeth McNulty
Lucas Jade Zumann - Every Day
Geraldine James - Robot Overlords(şu an izliyorum),Alice Harikalar Diyarında serisi,Downton Abbey,Sherlock Holmes 2011,2009,Ejderha Dövmeli Kız,Rogue One,Diana
Dalila Bela-Saftirik Greg'in Günlüğü 2011-2012
R.H. Thomson 
Aymeric Jett Montaz
Corrine Koslo
Dalmar Abuzeid-Pompeii
Kyla Matthews-Wayvard Pines
Bu dizi beni herkesin etkilediği kadar etkilemedi ama ÇOK etkiledi.Zaten Anne of Green Gables'i bu dizi çıkmadan önce de okumak istiyordum.Şimdi her yayınevinin kitabı basmasıyla biraz soğudum ama herkes okuyup durulunca tekrar ısınırım herhalde diye düşünüyorum.Mekanlardan, karakterlere duygulardan ,düşüncelere her şey çok tatlı bu dizide.Anne bana çok dramatik bir karakter gibi geliyordu ama sonra onun masalsı dünyasını anlamaya başlayınca eskisi kadar tuhaf gelmemeye başladı.Son olarak böyle güzel bir işi iptal eden Netflix'e üzüntülerimi yolluyorum.Yenilemeleri için her şeyi yaptık ama nedense kararlarından dönmediler.

"Shall we swear to be best friends forever and ever?"

Görüşmek üzere!




If you want an English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe