Açlık Sancıları

10:18




 Bir Açlık Oyunları Parodisi


Kazanmak bir ömür boyu şöhret ve zenginlik demek
Kaybetmekse ölümle birlikte bir şöhret!
İşte açlık sancıları

Kapris Everdi kız kardeşinin yerine oyunlara katıldığında başına neler geleceğini bilmiyordu. Telepazarlama Mıntıkası'nın en kötü mahallesi Çatlak'taki yaşamından sonra arenada ölümüne savaşırken kameraların önünde canlı ve çekici olmalıydı. Fakat kurtuluşunun hayalperest Yalak ile açgözlü Malak arasında yapacağı seçime bağlı olduğunu düşünürken en sert çatışmaların savaş alanında değil savaş alanının ortasında kalan yüreğinde olduğunu anlayacaktı.

"Açlık Sancıları gerçekten hoşuma gitti."
Kapris Everdi

"Her otelde Kutsal Kitap yerine bir tane Açlık Sancıları olmalı."
Sheraton Hotel Memo

"Bu kitap bana keşke hiç vurulmasaydım dedirtiyor."
Abraham Lincoln

"Neden bilmiyorum ama bu kitap elimden kayıp duruyor."
Bir Hayalet
Tür: Mizah
Goodreads Puanı: 3.90 (9926 oy)
Yayınlanma Yılı: 2012
Sayfa Sayısı:176
Orijinal Adı: The Hunger Pains

Bu kitabın bu kadar yüksek puanlı olması beni şok etti doğrusu.Açlık Oyunları'nı çok sevdiğim için mi bilinmez ama bu kitap orijinalinin tüm karizmasını yok ediyor. Sonuçta parodidir, saygı duyarım.Yani orijinalinin havasını söndürmeyecek bir parodi yazılamaz diye düşünüyorum.Aşırı saçma ve okumaya değmeyen bir kitap olduğunu düşünsem de ortalama bir puan veriyorum.Çünkü parodi diye bir şey vardır.Böyle ciddi bir kitap için bile olsa vardır.Son olarak "honorable mention"  : çevirmen.O isimleri nasıl çevirmektir,halbuki orijinalinde 
Kantkiss NevercleanPita MalarkeyCarol Handsomestein isimleri kullanılmış.Gülemedim.Ama okudum bitti işte.Bir günümü almadı.



Görüşmek üzere!




If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com




You Might Also Like

1 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe