Alışveriş Ocak-Şubat

01:29

Telefondan yorum yazmakta çok zorlandığım için bari alışveriş yazımı yazayım da aradan çıksın dedim.

Ne yazık ki yaz boyunca çözeceğim soru bankası.Soruları çok da zor değil ama çelişkide bıraktığı da oluyor
25 TL
Tam olarak nereden alındığını bilmiyorum.
Güzel bir çizim gördüğüm zaman yumuşak uçlu bir kalemle çizildiğini anlıyorum ve hemen boyanın markasını soruyorum.Maalesef ben çizim yapınca o kadar güzel olmuyor.
13.75 hemen hemen her kırtasiyede bulursunuz.Suluboya olarak da kullanılabiliyor.
Bu kitap da bana sevgili kitapbahcem'den geldi onun da instagram hesabına ve bloguna buradan ulaşabilirsiniz.Bu ay okuma turumuzla birlikte okumayı düşündüğüm için koymak istedim.
Edebiyat ödevi için aldığım ve okuduğum bir kitap.
5 lira civarındaydı.(Okuoku)
İsterseniz yorumunu girebilirim.
Elimde biriken 10 post sonrası yorumunu yazabilirim.Okuoku'dan 11 lira civarında bi' fiyata aldım.
7-8 liraya Okuoku'dan almıştım.Kitaba başladım ancak yarım bıraktım.Tekrar ne zaman başlarım pek bilmiyorum.
Uzun zamandır okumak istediğim ve yeni baskısını görünce kriz geçirdiğim serinin ilk kitabı.10TL Okuoku
Yorumunu girmeme biraz var...





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe